Yoskine Tsubaki Slim Body Japoński olejek do ciała przeciw rozstępom i cellulitowi

 Problemy z cellulitem i rozstępami - to coś, co wiele z nas zna z własnego doświadczenia. Pomimo wielu starań, te uporczywe znaki czasu i zmiay na ciele potrafią być źródłem frustracji. Cellulit, czyli nierówności skórne spowodowane nagromadzeniem tkanki tłuszczowej, oraz rozstępy, czyli pęknięcia skóry w wyniku nagłego rozciągnięcia, mogą być wynikiem różnych czynników. Niezależnie jednak od przyczyny, istnieje wiele sposobów, aby zadbać o kondycję naszej skóry i przywrócić jej blask. Ostatnio miałam okazję przetestować Yoskine Tsubaki Slim Body - japoński olejek do ciała przeciw rozstępom i cellulitowi, który obiecuje nie tylko zmniejszenie widoczności istniejących problemów, ale także zapobieganie nowym. Czy ta japońska receptura spełniła moje oczekiwania? Zapraszam do lektury mojej recenzji. Pierwszą rzeczą, która przyciągnęła moją uwagę, był skład tego olejku. Znajdują się w nim składniki, których działanie zostało dobrze udokumentowane i zatwierdzone przez ekspertów. Wśród głównych składników znajduje się czysty olej Tsubaki, znany ze swoich właściwości nawilżających i regenerujących. Dodatkowo, olej z japońskiej herbaty Matcha, który jest bogaty w kofeinę, co ma korzystny wpływ na walkę z cellulitem. Skoncentrowana forma witaminy E oraz olejowa witamina C kompleksowo wspierają kondycję skóry, poprawiając jej elastyczność i wygładzając rozstępy. Po przeczytaniu składu miałam nadzieję, że te składniki rzeczywiście przyniosą oczekiwane efekty. 

Konsystencja olejku była dla mnie kluczowa, ponieważ lubię produkty, które łatwo się aplikują i szybko wchłaniają. Yoskine Tsubaki Slim Body ma formułę suchego olejku, co sprawia, że jest lekki i nie pozostawia bardzo tłustej warstwy na skórze. Co do zapachu jest on delikatny i przyjemny. Opakowanie to butelka z atomizerem, która świetnie sprawdza się przy aplikacji olejku. Pierwszy raz mam olejek z atomizerem i to strzał w dziesiątkę, butelka nie jest cała tłusta ani się nie klei. 
Najważniejsze pytanie - czy Yoskine Tsubaki Slim Body rzeczywiście działa? Po dwóch tygodniach regularnego stosowania zauważyłam zdecydowaną poprawę. Już po pierwszych użyciach zauważyłam, że skóra staje się miękka i dobrze nawilżona, co było dla mnie bardzo satysfakcjonujące. Skóra stała się bardziej elastyczna i jędrna, co bardzo mnie ucieszyło. Tak zadbana skóra, staje się zatem mniej podatna na rozstępy i cellulit, a jak doskonale wiemy, lepiej zapobiegać niż leczyć. Efekty były widoczne już po krótkim czasie stosowania, co dla mnie było pozytywnym zaskoczeniem.
Plusy:
 - nawilża i zmiękcza skórę,
- poprawia elastyczność i jędrność,
- zapobiega rozstępom i cellulitowi,
- szybko się wchłania,,
- sucha formuła nie pozostawia bardzo tłustego filmu,
- wygodna aplikacja - atomizer,
- delikatny i przyjemny zapach.

Minusy:
- brak.
Olejek pochodzi z pudełka Pure Beauty edycja Royalty 8

Komentarze