Miya Cosmetics Suchy Szampon – Puder Do Stylizacji 2in1

 Dzisiaj chciałabym podzielić się moją opinią na temat produktu, który ostatnio znalazłam w pudełku z kosmetykami Pure Beauty Wild Flowers i z którego jestem bardzo zadowolona. Jest to Miya Cosmetics Suchy Szampon – Puder Do Stylizacji 2in1. Całkiem niedawno obejrzałam filmik w Internecie, w którym pokazywano, jak za pomocą pudru do włosów można ułożyć efektowną grzywkę. Od razu zaczęłam marzyć o posiadaniu tego pudru i wypróbowaniu go na własnych włosach.Miya Cosmetics Suchy Szampon – Puder Do Stylizacji 2in1Puder ten ma szerokie zastosowanie - można go stosować jako suchy szampon, jeśli włosy i skóra głowy potrzebują odświeżenia, albo jako puder do stylizacji, gdy włosy potrzebują uniesienia i odbicia.  Aplikacja jest bardzo prosta - wystarczy go rozprowadzić bezpośrednio na włosach przy skórze za pomocą sitka, chociaż producent rekomenduje wysypanie go na dłoń. Posiada jasny kolor, natomiast puder dopasowuje się do koloru włosów i nie muszę się martwić, że puder zostawi jakieś ślady czy odciski na kosmykach.

Po pierwsze, co jest od razu widoczne - puder odbija włosy od nasady i delikatnie je usztywnia. Potwierdzam, to co widziałam na filmikach w Internecie, z tym produktem wystylizujecie sobie "lwią grzywę" lub co tylko zapragniecie. Ten efekt jest dość trwały, ciężko to opisać, nie jest to usztywnienie jak lakierem do włosów i też nie ma takiego sklejenie włosów. Po drugie, puder odświeża włosy tak jak suchy szampon, wystarczy go rozczesać, żeby pochłonął sebum i cieszyć się świeżą i lekką fryzurą. Ma też delikatny ale specyficzny zapach, który również daje uczucie odświeżenia włosów. Co istotne dla mnie, ten produkt nie przesusza skóry głowy ani włosów, co zdarza się często w przypadku suchych szamponów. 
Skład tego produktu również robi wrażenie. Oprócz swojego działania stylizacyjnego, zawiera adaptogeny gotu kola i moringa, które wzmacniają i pielęgnują włosy, chroniąc je przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi. Dodatkowo, inulina i betaina pielęgnują włosy, dodając im objętości, a ziemia okrzemkowa delikatnie usztywnia i odbija włosy u nasady. Skrobia ryżowa z kolei pochłania nadmiar sebum i odświeża włosy. Jest to więc produkt o wielokierunkowym działaniu, który dodatkowo pielęgnuje skórę głowy.
Podsumowując, jestem ogromnie zadowolona z tego produktu. Puder ten spełnia wszystkie moje oczekiwania pod względem stylizacji i pielęgnacji włosów. Jest łatwy w użyciu, nie pozostawia śladów na włosach, a efekt końcowy jest naprawdę imponujący. 

Plusy:
- unosi włosy od nasady,
- delikatnie usztywnia,
- idealny do stylizacji,
- odświeża włosy i pochłania sebum,
- nie wysusza włosów i skóry głowy,
- nie zostawia białych śladów
pielęgnuje,

Minusy:
- brak.

Cena około 34,99 zł

Produkt pochodzi z czerwcowej edycji pudełka Pure Beauty Wild Flowers 

Komentarze