Rated Green kuracja regulująca z rozmarynem i aktywnym węglem do skóry głowy

 Otwierając ostatni box Pure Beauty You're Cute wiedziałam, że kuracja regulująca do skóry głowy Rated Green będzie produktem, który przetestuje jako pierwszy. Mam fioła na punkcie pielęgnacji włosów, a wiadomo ich piękno zaczyna się właśnie od skóry głowy. Otrzymałam jeden z trzech wariantów, z rozmarynem i aktywnym węglem do przetłuszczającej się skóry głowy, więc idealnie do moich potrzeb.

Rated Green kuracja regulująca z rozmarynem i aktywnym węglem do skóry głowyKuracja oparta jest na dwóch głównych składnikach:

 - parzony na zimno organiczny sok z rozmarynu, który posiada właściwości seboregulujące oraz wzmacniające skórę,
- węgiel aktywny, który działa oczyszczająco oraz detoksykująco. 

Kuracja przeznaczona jest do skóry głowy ale także do włosów. Nie potrzebujemy nakładać odżywki na włosy, ponieważ produkt aplikuje się na 5 minut zarówno na skórę głowy jak i włosy. Byłam tym trochę zaskoczona, i tak -  bałam się, że za sprawą zawartości węgla aktywnego moje włosy zostaną bardzo, bardzo przesuszone, ale od razu powiem, że się myliłam. Kosmetyk ma żelową, dość rzadką konsystencję i tak jak opakowanie, czarny kolor. Pachnie przyjemnie mentolem i chyba ziołami, daje natychmiastowy efekt odświeżenia. Tak jak wspomniałam, aplikuje go na skórę głowy oraz włosy. Pomimo, że kuracja ma czarny kolor bardzo dobrze się spłukuje i nie brudzi ręcznika. Już podczas spłukiwania zauważyłam, że produkt pomimo działania oczyszczającego nie wysusza włosów, mogłam je swobodnie rozczesać palcami. Również po wysuszeniu, były miękkie w dotyku, sypkie i ładnie się układały, tak jak po nałożeniu lekkiej odżywki. Skóra głowy również nie była przesuszona ale doskonale oczyszczona i nie obciążone. Produkt można stosować w codziennej pielęgnacji i już po 3 aplikacjach przedłużył świeżość moich włosów aż o jeden dzień. Tym samym uregulował wydzielanie sebum, jednocześnie skalp nadal nie był wysuszony, miałam wręcz wrażenie, że delikatnie nawilżony. Zauważyłam też mniej włosów na szczotce, a co za tym idzie, włosy zaczęły mniej wypadać. Myślę, że doskonale sprawdziłby się także jako wsparcie w walce z łupieżem.
Plusy:
- 97% składników pochodzenia naturalnego,
- reguluje wydzielanie sebum,
- zmniejsza przetłuszczanie się skóry głowy,
- nawilża włosy i skalp,
- doskonale oczyszcza,
- odświeża,
- przyjemny, świeży zapach,
- zmiękcza włosy,
- przedłuża świeżość włosów, 
- nie wysusza,
- nie zawiera sylikonów. 

Minusy:
- brak.

Cena około 65 zł

Komentarze