Urgo Dermoestetic zabieg C-Vitalize

 Pierwszy zabieg na jaki się zdecydowałam z pudełka Pure Beauty & Urgo Dermoestetic jest C-Vitalize. To zabieg o działaniu rewitalizująco-rozświetlającym z kompleksem C-HYAL na bazie witaminy C i kwasu hialuronowego. Wybrałam go jako pierwszy, ponieważ pomimo intensywnego działania, można go stosować zarówno na dzień jak i na noc i nie pozostawia podrażnionej cery. Bezpośrednio po jego aplikacji można nałożyć makijaż a cera nie jest zaczerwieniona ani podrażniona. W zestawie C-Vitalize znajduje się:
💛 korundowy peeling aktywujący z kwasem glikolowym i glukonolaktonem oraz witaminą C stabilizowaną kwasem ferulowym,
💛 ampułki z serum z 15% witaminą C,
💛 maska z witaminą C w dwóch formach i kwasem hialuronowym.

Tak jak wspomniałam, zabieg można stosować zarówno rano jak i wieczorem, trzeba jedynie trzymać się innej kolejności aplikacji produktów, ja stosowałam zabieg wieczorem. Należy go wykonać dwa dnia z rzędu, a następnie ponownie po 7 dniach.Pierwszym etapem było nałożenie na około 10 minut korundowego peelingu aktywującego. Jest to peeling mechaniczny, z bardzo drobnymi drobinkami, który należy najpierw przez około minutę wmasowywać w twarz, a następnie pozostawić na około 10 minut. Podczas drugiej serii zabiegów peeling delikatnie piekł na twarzy oraz spowodował zaczerwienienie, przy pierwszej serii tylko w miejscach, gdzie miałam drobne ranki po krostkach. Po zmyciu zostawiał dokładnie oczyszczoną skórę i przygotowaną na kolejne etapy.Drugi etap to ampułka z serum z 15% witaminą C. Serum zamknięte zostało w szklanej ampułce na jedno użycie. Jego konsystencja była bardzo rzadka, wodnista ale bardzo dobrze aplikowało się na twarz, również trochę piekła na małych ranach. Serum zostawia lepką warstwę, ale znika ona po nałożeniu maski w kolejnym kroku. Maska ma bardzo kremową konsystencję i przyjemnie rozprowadza się po skórze. Maskę wraz z serum należy pozostawić na skórze przez minimum 6h, u mnie była to cała noc. 

Już po pierwszej aplikacji (z 4) widać pozytywne efekty. Po pierwsze skóra jest znacznie rozjaśniona, promienna i znika problem szarej i zmęczonej cery. Po drugie nawilżenie, którego się nie spodziewałam, owszem w składzie jest kwas hialuronowy, ale nie liczyłam, że zadziała tak spektakularnie. Po trzecie rozświetlenie, tego efektu nie da się opisać, to trzeba zobaczyć na swojej skórze. Skóra po zabiegu pięknie błyszczy się, ale nie tak jak przy nadmiarze sebum, w taki sposób, że wygląda zdrowo i mamy efekt glow. Jest też zupełnie inna w dotyku, miękka i delikatna a jednocześnie elastyczna i napięta. Drobne zmarszczki są spłycone, a skóra generalnie wygładzona. Byłam w szoku, jaki efekt uzyskałam, nakładając makijaż po zabiegu, dosłownie efekt blurowania cery. Jestem już ponad tydzień od ostatniego zabiegu a efekty nadal się utrzymują. Pielęgnacją uzupełniającą jest C-Vitalize rewitalizująco-rozświetlające serum antyoksydacyje ale o nim opowiem w kolejnym poście. 
Podczas tego zabiegu, bardzo istotne było dla mnie także rozjaśnienie drobnych przebarwień i jednego dość dużego ale świeżego, za to w dość delikatnym miejscu pod okiem. Skóra w tym miejscu jest dużo cieńsza, jednak przy drugiej serii zabiegów nakładałam wszystkie produkty na to miejsce dokładniej i nieco grubszą warstwę. Po pierwszej przebarwienie było nieznacznie rozjaśnione ale po drugiej zniknęło całkowicie, bardzo mnie to ucieszyło, ponieważ obawiałam się, że będę mogła je usunąć tylko laserem. 
W czasie stosowania tego zabiegu na dzień należy pamiętać o kremie z filtrem SPF. W boxie znalazły się próbki kremu ISDIN Fotoprotector z SPF 50. Jego formuła Fusion Water oparta jest na fazie wodnej i ma ultralekką konsystencje. Bardzo szybko się wchłania, nie jest tłusty jak większość kremów z SPF i nie zostawia też tłustego filmu. Sprawdza się bardzo dobrze pod makijaż ale także za sprawą swojej lekkiej i wodnej formuły, nadaje się do cery wrażliwej. Zestaw zabiegowy C-Vitalize można zakupić razem z zabiegiem Reti Renewal oraz dwoma serami do twarzy razem z boxem kosmetycznym Pure Beauty, w bardzo korzystnej cenie 199 zł. Zabieg inspirowany medycyną estetyczną od teraz dostępny jest także w naszym domu. 

Komentarze