Sylveco nawilżający żel do mycia rąk – wersja zimowa

 Mydło do rąk znajdziemy w każdej łazience, nieodłączny element codziennego mycia dłoni. Mimo ogromnej popularności i dostępności, a także dużego wyboru, ciężko znaleźć odpowiednie, czyli takie, które jednocześnie myje, nawilża i pięknie pachnie. Produkt marki Sylveco, to coś więcej niż mydło, to nawilżający żel do mycia rąk. Otrzymałam go w grudniowej edycji pudełka z kosmetykami Pure Beauty, a że to firma, która doskonale dba o detale, zgodnie z porą roku jest to wersja zimowa, pachnąca cynamonem, sosną lub jak dla mnie po prostu świętami 🎅🎄 

Sylveco nawilżający żel do mycia rąk – wersja zimowaMarke Sylveco znam już od dawna i bardzo sobie cenię ich kosmetyki. Po pierwsze jest to polska marka, po drugie producent naturalnych kosmetyków, które są niezwykle delikatne dla skóry. Oczywiście produkt jest w 100% naturalny, marka dobrze mi znana, a więc szybko zrozumiałam, że nie będzie to zwykłe mydło do mycia rąk jakich wiele. To produkt, którego od dawna potrzebowałam w...kuchni 😃

Idealny produkt do...kuchni

Jestem osobą, która bardzo dużo gotuje, zwyczajnie lubię to. Podczas gotowania, często potrzebuje umyć dłonie na szybko w kuchennym zlewie. Od dawna myślałam, żeby postawić tam dozownik z mydłem ale w kuchni mi to zupełnie nie odpowiadało. Nie wyobrażam sobie myć dłoni, co prawda sporadycznie i zostawiać resztek mydła w miejscu gdzie znajdą się naczynia. Kontakt naczyń kuchennych z produktem kosmetycznym zwyczajnie mi nie pasuje. Dodatkowo mydła zostawiają biały osad a ja posiadam czarny granitowy zlew. Ale produkt Sylveco to nie mydło a żel i okazało się, że nie zostawia osadu ani na armaturze, ani na dłoniach. Skład jest w 100% naturalny, zatem nie przeraża mnie jego używanie w kuchni i pachnie cynamonem, który jest często wykorzystywany podczas robienia wypieków. 

Żel posiada delikatne detergenty myjące zamiast tradycyjnego mydła, jednak są one bardzo skuteczne, usuwają zabrudzenia a także jak to w kuchni tłuszcz. Nie zostawia także osadu na dłoniach i nie wysusza naskórka. Przeciwnie, żel działa nawilżająco na skóre, dzięki zawartości ekstraktu z nabiału pospolitego. Pomimo naturalnego składu, bardzo dobrze się pieni a także jest mega wydajny. Posiada także fizjologiczne pH. Swój zapach zawdzięcza naturalnym olejkom:
❤ olejek cynamonowy,
❤ olejek sosnowy,
❤ olejek jałowcowy,
❤ olejek bergamotowy. 

Najbardziej wyczuwalna jest nuta cynamonu, jednak takie połączenie to dla mnie to zapach Świąt Bożego Narodzenia. 

Sylveco nawilżający żel do mycia rąk – wersja zimowaSylveco bardzo dba o środowisko, nie tylko przez skład kosmetyków a także opakowania. Żel występuje w wersji 300 ml ale także w szklanym opakowaniu 500 ml i ekologicznym opakowaniu uzupełniającym 2l, co sprawia, ze zużywamy mniej plastiku, a także mamy jego zapas i to wariant, na który ja się zdecyduje. 

Plusy:
- 100% naturalny skład,
- nie zawiera mydła,
- fizjologiczne pH,
- nie wysusza naskórka,
- wspaniale się pieni,
- nawilża,
- doskonałe właściwości myjące,
- piękny zapach,
-wydajny.

 Minusy:
- brak.

Cena około 23 zł

Komentarze