beBIO Naturalny żel pod prysznic Chia i kwiat japońskiej wiśni

 Po moim pierwszym spotkaniu z żelem pod prysznic marki beBIO, przy kolejnym nie spodziewałam się wiele. Wtedy używałam wariantu z pieprzem afrykańskim i migdałem, który był bardzo kiepski, miałam natomiast kolejny żel, którego szkoda było mi wyrzucić, wariant chia i kwiat japońskiej wiśni, który jest dużo lepszy.

beBIO Naturalny żel pod prysznic Chia i kwiat japońskiej wiśni

Zapach żelu beBio chia i kwiat japońskiej wiśni, to zdecydowanie delikatna nuta wiśni, chia w mojej ocenie jest bezzapachowa, zatem nie spodziewałam się jej nuty. Żel pachnie tylko w opakowaniu, zapach nie utrzymuje się w ogóle na skórze. Konsystencja żelu jest dość gęsta i bezbarwna. Pomimo, że skład jest również naturalny, aż 99,4% składników jest pochodzenia naturalnego, żel dość dobrze się pieni, dużo lepiej w stosunku do jego poprzedniego wariantu. Należy go użyć więcej niż żeli drogeryjnych, natomiast daje uczucie odświeżenia. Ma również całkiem dobre właściwości myjące, dobrze oczyszcza skórę. Jest też bardzo delikatny, nie podrażnia i nie wysusza naskórka.
55% opakowania pochodzi z recyklingu, nie jest testowany na zwierzętach oraz jest to produkt wegański.

 
beBIO Naturalny żel pod prysznic Chia i kwiat japońskiej wiśni

Plusy:
- naturalny skład,
- dobre właściwości myjące,
- delikatny dla skóry, nie wysusza.

Minusy:
- średnio się pieni,
- mało wydajny.

Cena około 10 zł

Do kupienia w sklepie bee.pl

Komentarze