beBIO Naturalny żel pod prysznic Pieprz afrykański i migdał

Upłynęło już sporo czasu od kiedy Ewa Chodakowska wypuściła na rynek swoją linię kosmetyków. Nie jestem specjalnie jej fanką, nie widziałam też nic wyjątkowego w tych kosmetykach, dlatego długo nie miałam okazji ich sprawdzić. Skusił mnie jednak sklep bee.pl, który ma kosmetyki z tej linii w bardzo atrakcyjnych cenach i chociażby z tego powodu warto je zakupić. Jako pierwszy przetestowałam BeBIO naturalny żel pod prysznic pierz afrykański i migdał.

beBIO Naturalny żel pod prysznic Pieprz afrykański i migdał

Byłam bardzo ciekawa jak pachnie takie połączenie. Pieprz afrykański jest bardzo bogaty w olejki eteryczne, natomiast w żelu pod prysznic nie czuję go w ogóle, jedynie delikatny zapach migdałów. Aromat nie jest jednak intensywny, bardzo słabo wyczuwalny podczas kąpieli, na skórze w ogóle. Konsystencja jest żelowa, natomiast dość rzadka, sam żel jest bezbarwny.
Żel pod prysznic bardzo słabo się pienie, zapewne za sprawą swojego naturalnego składu. Jednak w połączeniu z konsystencją, staje się produktem bardzo słabo wydajnym. W kwestii właściwości myjących i oczyszczających również nie jest dobrze. Żelu trzeba użyć całkiem sporo, aby mieć uczucie dobrze oczyszczonej skóry. Wydaje mi się, że to również kwestia składu, produkt posiada aż 99% składników pochodzenia naturalnego. Niemniej jednak, na rynku jest wiele produktów z naturalnym składem o dobrych właściwościach myjących. Nie zauważyłam również żadnego pozytywnego wpływy na moją skórę podczas używania tego żelu. W mojej ocenie, płacimy tutaj tylko i wyłącznie za nazwisko celebrytki na opakowaniu


beBIO Naturalny żel pod prysznic Pieprz afrykański i migdał

Plusy:
- naturalny skład.

Minusy:
- słaby zapach,
- słabo się pieni,
- mało wydajny
- słabe właściwości myjące,
- rzadka konsystencja.

Cena około 16 zł

Do kupienia w sklepie bee.pl


Komentarze