Seyo Skandynawska Formuła Płyn do kąpieli i pod prysznic 2 w 1 Dzikie Jagody

 Promocje przy kasach często mnie kuszą, tym bardziej, jeżeli są to kosmetyki, typu żel pod prysznic, których zużywam bardzo dużo. Tak było, przy okazji zakupów w Naturze, marka Seyo nie była mi znana i jak się okazało, jest to ich marka własna. 

Seyo Skandynawska Formuła Płyn do kąpieli i pod prysznic 2 w 1 Dzikie Jagody

Żel pod prysznic Seyo Dzikie Jagody, zapachem przypomina mi czarny bez, ale w zasadzie nie mam pojęcia, jak pachną dzikie jagody. W tym zapachu, zdecydowanie czuć roślinną nutę, świeżą, troszkę jak powietrze po deszczu, natomiast w ogóle nie utrzymuje się na skórze. Konsystencja jest dość rzadka, natomiast kolor mleczno fioletowy. Pieni się bardzo dobrze, ale potrzebna jest jego podwójna porcja, przez co wydajność jest bardzo słaba. Butelka ma pojemność 300ml i wystarczyła mi na bardzo krótko. 

Żel ma bardzo dobre właściwości myjące, wspaniale oczyszcza skórę i to w sumie tyle jego zalet. Nie pielęgnuje skóry, ani nie nawilża, natomiast też nie wysusza, taki zwykły żel pod prysznic.
W kwestii opakowania, butelka z nakrętką na klik sprawdza się bardzo dobrze. Szata graficzna jest schludna, a butelka pomimo, że jest ciemna pozwala kontrolować zużycie żelu.


Plusy:
- ładny zapach,
- dobrze się pieni,
- dobre właściwości myjące.

Minusy:
- słaba wydajność,
- rzadka konsystencja,
- brak właściwości pielęgnujących.

Cena około 5 zł


Komentarze