Kallos KJMN Coconut Szampon Kokosowy

 Bananowa maska Kallosa była kilka lat temu hitem, jednak jakoś nikt nie sięgał po ich szampony. Ja dopiero kilka miesięcy temu zakupiłam ich szampon kokosowy, ponieważ jestem wielką fanką tego zapachu. Natomiast nie chodzi tylko o zapach ale i o skład - olej kokosowy, który ma działanie intensywnie odżywiające. 

Kallos KJMN Coconut Szampon Kokosowy

Jak już wspomniałam zapach kokosa jest cudowny, delikatnie mleczny, na włosach utrzymuje się jeszcze chwilę po umyciu. Konsystencja jest dość rzadka, nie pieni się jakoś intensywnie, dlatego należy go nałożyć nieco więcej. Szampon doskonale oczyszcza włosy i skórę głowy, a zarazem bardzo delikatnie. Już podczas spłukiwania widać, że włosy są mniej splątane. Po wysuszeniu są sypkie, dobrze się układają i są miękkie w dotyku. Włosy są nawilżone, po dłuższym stosowaniu zauważyłam też ich odżywienie. Efekt jest na tyle dobry, że często pozwalam sobie na to, żeby nie nakładać odżywki na włosy - mam rozjaśniane włosy. Jestem bardzo zadowolona z jego działania.
Jedyny minus to butelka. Pojemność szamponu jest ekstra, aż litr i do w dodatku w bardzo niskiej cenie! Natomiast wiąże się to z dużą i ciężką butelką, którą trudno okręcić pod prysznicem, dodatkowo otwór jest bardzo duży, warto zatem przelać go do mniejszej butelki.

Plusy:
- piękny zapach,
- doskonałe właściwości oczyszczające,
- nawilżenie,
- odżywienie,
- mniej splątanych włosów,
- miękkie w dotyku włosy,
 - pojemność i cena.

Minusy:
- opakowanie.

Cena około 11 zł

Komentarze