Babo Krem do twarzy przeciwzmarszczkowy

 Babo to polska marka naturalny kosmetyków, o wąskim asortymencie produktów, natomiast skierowanych do konkretnych potrzeb cery. Naturalne kremy do twarzy sprawdzają się u mnie najlepiej, przez klika ostatnich miesięcy stosowałam krem przeciwzmarszczkowy marki Babo i będę do niego wracać w kolejnych, za sprawą jego doskonałego działania.

Babo Krem do twarzy przeciwzmarszczkowy

Krem znajduje się w ciężkim szklanym słoiczku, o ciemnej barwie, który zapobiega dostawaniu się promieni słonecznych do środka, złota nakrętka dodaje mu elegancji. Konsystencja jest bardzo zwarta, przypomina bardziej masełko. Taka konsystencja sprawia wrażenie, że jest to krem na noc, i tak go też aplikowałam. Jeżeli chodzi o zapach, można uznać, że to kosmetyk bezzapachowy. W jego składzie, na drugim miejscu, zaraz po wodzie, znajduje się betaina z buraka cukrowego, która ma właściwości nawilżające i chroni błony komórkowe. Poza tym w składzie jest również beta glukan z drożdży, który zmniejsza podrażnienia. Krem bogaty jest także w oleje, zawiera olej z awokado i abisyński a także masło shea, pomimo to, nie jest to krem tłusty. Należy także wspomnieć o aminokwasach, które stymulują produkcje kolagenu i elastyny.

Po regularnej aplikacji kremu wieczorem, zauważyłam bardzo szybko jej nawilżenie oraz odżywienie. Z czasem moje jeszcze płytkie zmarszczki zostały wygładzone, sprawiając, że cera wyglądała dużo młodziej. Z pewnością jest to zasługa kremu, ponieważ po jego odstawieniu na kilka dni zauważyłam ogromną różnicę. Istotne jest również dla mnie to, że krem nie jest ciężki dla mojej cery, pomimo konsystencji jaką posiada. Bardzo szybko się wchłania, nie stosowałam pod makijaż ale prawdopodobnie sprawdzi się dobrze. Krem Babo nie zapycha porów, nie powoduje podrażnień oraz krostek. Wspaniale działa na moją problematyczną cerę, za sprawą naturalnego składu. Zdecydowanie to krem dla mnie, działam prewencyjnie na zmarszczki a także nawilżam i odżywiam cerę.

Plusy:
- naturalny, dobry skład,
- bezzapachowy,
- wygładza zmarszczki,
- nawilża,
- mocno odżywia,
- nie podrażnia,
- nie zapycha,
- szybko się wchłania,
- wydajny.

Minusy:
- brak.

Cena około 120 zł

Komentarze