Batiste Party Suchy szampon orzeźwiająco - owocowy

 Batiste to najlepszy suchy szampon do włosów jaki miałam, w dodatku ten owocowy zapach! Suchego szamponu używam bardzo sporadycznie i miejscowo, zatem wypróbowałam niewiele marek, ale wiem, że przy Batiste Party zostanę już na bardzo, bardzo długo.

Batiste Patry suchy szampon

Przed użyciem szamponu należy do dobrze wstrząsnąć i zaaplikować na włosy u ich nasady. Ja robię przedziałek i wtedy mam pewność, że nie psikam po długości włosów a przy samej nasadzie. Szampon ma białą kolor, jednak bardzo dobrze się wyczesuje i nie zostawia na włosach białych śladów. Co również istotne, nie obsypuje się na ramiona i ubrania a wchłania się we włosy. Szampon wyraźnie odświeża włosy i je unosi. Włosy wyglądają jak świeżo po umyciu, dodatkowo efekt utrzymuje się cały dzień, a nie 2-3 godziny, co miało miejsce jak używałam szamponu innej marki.
Oczywiście nie można zapomnieć o zapachu szamponu - wyraźna nuta arbuza i brzoskwini. Zapach jest świeży i utrzymuje się na włosach bardzo, bardzo długo aż do umycia ich w tradycyjny sposób. Osobiście uwielbiam ten zapach, a włosy nie tylko wyglądają na świeżo umyte ale i tak pachną.

Batiste Patry suchy szampon

Plusy:
- piękny zapach,
- dokładne odświeżenie włosów,
- dobrze się wyczesuje,
- nie zostawia białych śladów,
- wydajny,
- długotrwały efekt.

Minusy:
- brak.

Cena około 15 zl.

Komentarze