Avon Planet Spa Heavenly Hydration Nawilżający olejek do twarzy ze śródziemnomorską oliwą

Moja cera wyjątkowo rzadko "lubi się" z olejkami, pomimo, że jest przesuszona i potrzebuje nawilżenia.  Wypróbowałam nawilżające olejek do twarzy z oliwą śródziemnomorską, która jest niezwykle bogata w witaminy i byłam zaskoczona efektami.

Avon Planet SPA olejek

Olejek Planet Spa Avon ma delikatny zapach oliwy i jasno żółty kolor. Konsystencja jest dość gęsta, nie cieknie po pepicie. Olejek nakładam na twarz wieczorem, ewentualnie w ciągu dnia, ale rzadko, ponieważ nie lubię uczucia tłustej cery. W pierwszej fazie olejek wchłania się bardzo szybko, jednak następnie zostawia tłustą warstwę, ale jest to typowe dla olejków. Natomiast nie jest ona aż tak tłusta, bardziej jak przy suchych olejkach. 

O poranku moja cera jest wyraźnie dużo bardziej miękka w dotyku i nawilżona. Wygląda na zdrową i rozjaśnioną. Istotne jest dla mnie, że olejek nie powoduje zapychania porów ani powstawania krostek i zaskórników. Efekt nawilżenia jest długotrwały, co świadczy o tym, że działa na głębsze warstwy skóry oraz przyspiesza gojenie się przesuszonych miejsc po wypryskach. Świetnie nadaje się również jako dodatek do kremów do twarzy czy balsamów do ciała. Bardzo polubiłam to uczucie miękkiej cery, więc być może to kwestia tego, jak często używam olejku, ale wydaje mi się, że nie jest ona bardzo wydajny.

 Olejek został zamknięty w buteleczce o pojemności 30 ml z wygodną i higieniczną w aplikacji pipetą. Butelka jest szklana, dzięki czemu wygląda dość elegancko oraz łatwo ją wyczyścić z resztek olejku. 

Avon planet spa olejek z oliwą

Plusy:
- miękka cera,
- dogłębne nawilżenie,
- nie zapycha porów,
- nie powoduje pojawienia się krostek,
- idealny dodatek do kremów i balsamów,
- szklana butelka z pepitą.

Minusy:
- wydajność.

Cena około 22 zł

Do kupienia w Avon

Komentarze