Soraya Just Glow Upiększające serum do twarzy z efektem glow

Podwójna dawka rozświetlenia i efekt glow na twarzy? To możliwe z Soraya Just Glow upiększającym serum do twarzy z edycji Spring Revolution pudełka z kosmetykami Pure Beauty. Serum od razu przyciągnęło mój wzrok wspaniałą szatą graficzną, a wnętrze pudełka zaskoczyło jeszcze bardziej - serum posiada miliony złotych drobinek. Wygląda to obłędnie!
Soraya Just Glow Upiększające serum do twarzy z efektem glow
Zaczynając od składu - serum zawiera witaminę C, która jest znana z właściwości rozjaśniania skóry i niwelowania przebarwień. Ponadto, w składzie znajduje się ekstrakt z pomelo, który zapewnia skórze energię i odświeżenie. Te składniki jeszcze bardziej skłoniły mnie do wypróbowania tego serum.
Soraya Just Glow Upiększające serum do twarzy z efektem glow
Serum ma plastikową buteleczkę z pepitą, co ułatwia aplikację. Jest to bardzo wygodne rozwiązanie, ponieważ pozwala na łatwe i precyzyjne dawkowanie produktu. Jednym z istotnych elementów jest dla mnie zapach produktu. Soraya Just Glow serum pachnie zielonym jabłuszkiem, co dodaje mu charakteru i sprawia, że aplikacja jest jeszcze bardziej przyjemna.

Po zastosowaniu serum na twarz, zauważyłam od razu efekt rozświetlenia, złote brokatowe drobinki dają piękny, delikatny blask na skórze. Cera od razu wygląda zdrowiej i na bardziej wypoczętą. Po kilku aplikacjach zauważyłam, że cera zyskała na ogólnym rozjaśnieniu, przestała być matowa i szara, stała się pełna blasku. Serum idealnie nadaje się pod makijaż, ponieważ jest lekkie i szybko się wchłania, pozostawia lekko lepką warstwę natomiast wspaniale współpracuje ona z podkładem. Odniosłam też wrażenie, że daje taki efekt matowienia, przez co makijaż zyskuje na trwałości. Obawiałam się, że taka ilość złotych drobinek może powodować zapychanie porów, podrażnienia, alergię, okazało się jednak, że serum jest bardzo delikatne. Warto również wspomnieć, że produkt jest bardzo wydajne.

Plusy:
- natychmiastowy efekt rozświetlenia,
- rozjaśnia cerę,
- dodaje blasku,
- nadaje się pod makijaż,
- efekt matowienia.
- lekka konsystencja,
-szybko się wchłania
- opakowanie z pepitą,
- wydajne.

Minusy:
- brak.

Cena około 13 zł

Komentarze