Obraz na płótnie Canvas Mniszek lekarski ze sklepu Tulup

 W moim przedpokoju z racji na jego układ - jest bardzo wąski oraz ścianie z karton gipsu bardzo długo brakowało dodatków. Ponieważ nie lubię dużej ilości drobnych dekoracji, zdecydowałam się na element przewodni - obraz. Sklep Tulup.pl ma swojej ofercie bardzo duży wybór obrazów w różnych rozmiarach na płótnie, szkle oraz obrazy akrylowe ale również fototapety czy panele kuchenne. Istnieje możliwość wybrania grafiki z pośród setek propozycji a także możliwość wydrukowania własnego zdjęcia.

Obrazy na płótnie do przedpokoju, szczególnie na ścianę z karton gipsu to doskonały pomysł. Płótno jest materiałem lekkim ale bardzo wytrzymałym, podobnie jak sosnowa blejtrama. Mój obraz jest dość duży 120x60cm, dlatego jeszcze w jego połowie został wzmocniony dodatkową belką. Pomimo tego, całość jest bardzo lekka, co sprawia, że istnieje możliwość zawieszenia obrazu przy pomocy rzep montażowych. Tulup dołączył do zestawu zawieszkę montażową, natomiast zamocowanie obrazu z użyciem rzepów montażowych zajęło jedynie 30 sekund.

 
Dlaczego nie zdecydowałam się na popularne obecnie plakaty w ramie? Moje mieszkanie jest bardo słoneczne, zatem plakaty bardzo szybko straciłyby swój kolor. Nadruki na płótnie canvas są bardzo wytrzymałe promieniowanie UV i blaknięcie kolorów. Wybrałam motyw mnisza lekarskiego w odcieniach szarości, jasnej zieleni i bieli, zależało mi zatem, aby grafika pozostała w swoich kolorach na lata. W przedpokoju spędzamy mało czasu, więc wydaje się, że ten pierwiastek dekoracyjny nie jest tak istotny - nic bardziej mylnego. Przez przedpokój przechodzimy najczęściej, witamy tam też swoich gości, zatem warto aby już od wejścia poczuli jak przytulne jest nasze mieszkanie. Ja dodatkowo w przedpokoju stawiam świece, pomimo, że nie są zapalone cały czas, ich piękny aromat unosi się każdego dnia.

Komentarze