Tołpa Dermo Face, Sebio, Maska, peeling, żel 4 w 1 korygująca niedoskonałości

 Polubiłam się ostatnio z produktami marki Tołpa, z tego powodu chętnie wybrałam kolejny kosmetyk, maskę korygującą niedoskonałości 4 w 1. W zależności od sposobu użycia, produkt można stosować jako maskę, peeling mechaniczny, peeling mechaniczno-enzymatyczny, żel do twarzy. Jeden produkt a wiele zastosowań, w dodatku zapakowany w saszetkę na dwa użycia można zabrać w podróż. 

Tołpa Dermo Face, Sebio, Maska - peeling - żel 4 w 1 korygująca niedoskonałości

Po otworzeniu saszetki od razu czuć piękny zapach tego produktu. Kosmetyk ma kremową konsystencję, dość zwartą i zawiera ostre drobinki. Używałam produktu w każdym z 4 zastosowań. Jako żel do twarzy kompletnie się nie sprawdził, konsystencja jest zbyt gęsta, ciężko zmyć resztki, w dodatku ostre drobinki nie pozwoliłyby na stosowanie go codziennie. Jako peeling mechaniczny dla mojej suchej i wrażliwej cery również się nie sprawdził, drobinki są bardzo ostre i podrażniają skórę. Zwykle używam peelingów enzymatycznych, dlatego byłam bliższa temu zastosowaniu. Nałożyłam tak jak maskę na około 10 minut. Produkt w składzie posiada białą glinkę, dlatego bardzo szybko wysychał na twarzy, już po kilku minutach. Próbowałam nawilżać twarz mgiełką, natomiast wiele to nie pomogło. Nie zauważyłam niestety działania peelingu enzymatycznego, cera nie była ani odrobinę złuszczona. Jako maska również kiepsko się sprawdził, bardziej doszło do delikatnego wysuszenia cery i  jej ściągnięcia.
Reasumując, u mnie ten produkt kompletnie się nie sprawdził, natomiast być może lepiej sprawdzi się u osób posiadających cerę tłustą.

Plusy:
- zapach.

Minusy:
- szybko wysycha na twarzy,
- ostre drobinki peelingujące,
- brak efektu złuszczenia martwego naskórka peelingiem enzymatycznym,
- trudny w zmywaniu,
- ściąga i delikatnie wysusza cerę.

Cena około 8 zł

Komentarze