Starpharma witamin A + E strong

 Do kwestii suplementacji bardzo długo podchodziłam sceptycznie. Od jakiegoś czasu sięgam jednak po dwa - trzy suplementy w roku. Nigdy nie biorę dwóch jednocześnie, a tym bardziej garści tabletek o poranku. Stawiam na dietę, bogatą w minerały i witaminy, staram się jeść dużo warzyw i owoców. Pomimo to, zwykle jesienią lub wiosną sięgam po skrzyp na włosy, w okresach zmęczenia po magnes i czasem właśnie coś dla cery. Tym razem postawiłam na witaminę młodości - witamina E, w połączeniu z witaminą A.

Wybrałam witaminę A + E od Starpharma, ponieważ ma formę malutkich, żelowych kapsułek.
Jestem posiadaczką bardzo suchej skóry, mam tak od zawsze, natomiast zdecydowałam się na witaminę A, ponieważ jej niedobór objawia się suchością i łuszczeniem skóry, pomaga ona również przyswajać witaminę E. Z kolei niedobór witaminy E objawia się zmęczeniem, starzeniem się i rogowaceniem skóry. Oczywiście obie witaminy mają szereg właściwości poza urodowych.
Tabletki brałam przez miesiąc, codziennie rano. Niestety, zarówno w trakcie jak i po suplementacji, nie zauważyłam żadnych spektakularnych efektów. Stan mojej cery się nie zmienił, przynajmniej nie na tyle, żeby zobaczyć gołym okiem efekty. Nie czułam się też lepiej. Być może to kwestia tego, że nie miałam niedoborów tych witamin lub okres suplementacji był zbyt krótki. 



Komentarze