Hipertin Linecure Silver szampon do włosów

 Włosy w odcieniach blondu są najtrudniejsze w pielęgnacji i trudno utrzymać ich piękny, chłodny odcień. Dodatkowo poddane rozjaśnianiu wymagają regeneracji i odżywienia. Mój blond jest bardzo trudny w utrzymaniu, dodatkowo drogeryjne szampony nie dają żadnego efektu pozbycia się  żółtych refleksów. Postanowiłam wypróbować profesjonalny szampon hiszpańskiej marki Hipertin, który eliminuje żółte refleksy i nadaje włosom blask.

Szampony eliminujące żółte odcienie są niestety bardzo wysuszające, dlatego marka Hipertin wzbogaciła szampon o ekstrakt z kiełków pszenicy i witaminę E. Zaskoczył mnie również fakt, że szampon bardzo przyjemnie pachnie. Posiada typową dla tego typu produktów ciemno fioletową barwę, producent rekomenduje użycie rękawiczek aby uchronić dłonie przed farbowaniem, jednak nic takiego się nie dzieje. Włosy myje zawsze dwa razy, dlatego za pierwszym razem używam zwykłego szamponu oczyszczającego, a za drugim razem nakładam szampon Hipertin. Pianę, która powstaje na włosach zostawiam na około 5 minut i dopiero spłukuję szampon. Trzeba uważać, aby włosy dokładnie spłukać, ponieważ przy pierwszym użyciu delikatnie zabarwiłam sobie skórę głowy.

Hipertin Linecure Silver szampon do włosów

Już przy pierwszym stosowaniu widać, że odcień włosów jest delikatnie ochłodzony, przy kolejnych myciach efekt jest zaskakujący. Włosy nabierają ładnego chłodnego odcienia i są pięknie błyszczące. Przy drogeryjnych szamponach, w ogóle nie widziałam zmiany, warto zatem sięgać po produkty profesjonalne. Producent zapewnia także właściwości dyscyplinujące włosy, tego jednak nie zauważyłam, mam bardzo puszące się włosy. Szampon pomimo składników odżywczych delikatnie wysusza włosy, natomiast ja pomimo to i tak zawsze nakładam na włosy maskę lub odżywkę. Jego wydajność jest naprawdę dobra, a opakowanie z nakrętką na klik świetnie się sprawdza.

Hipertin Linecure Silver szampon do włosów


Plusy:
- eliminuje żółte odcienie włosów,
- włosy są błyszczące i mają chłodny odcień,
- przyjemny zapach,
- nie barwi dłoni,
- wydajny,
- wygodne opakowanie.


Minusy:
- brak właściwości dyscyplinujących.

Cena około 45 zł

Do kupienia w sklepie fryzjerskim Fryzomania


Komentarze