BioDermic Serum przeciwzmarszczkowe z ekstraktem z kawioru

 Moja cera wprost uwielbia sera do twarzy, wchłania je w zawrotnym tempie. Poprzez dużą zawartość składników aktywnych mają lepsze działanie niż kremy. Sięgam po nie codziennie, często też używam ich pod krem. Serum przeciwzmarszczkowe z ekstraktem z kawioru BioDermic zakupiłam już dawno, w ramach subskrypcji box'a kosmetycznego. Był to również mój pierwszy produkt tej marki.

BioDermic Serum przeciwzmarszczkowe z ekstraktem z kawioru

Używałam tego serum w wersji w saszetce, o pojemności 8 ml, natomiast można je również zakupić w wersji 30 ml. Aczkolwiek wersja w saszetce okazała się bardzo wygodna, doskonała również na podróże. Serum praktycznie nie ma zapachu oraz jest bezbarwne. Konsystencja jest dość rzadka, wodnista, natomiast doskonale rozprowadza się na skórze i wchłania bardzo szybko. Nadaje się do aplikacji pod krem. Ja stosowałam je do masażu twarzy specjalnym urządzeniem 3w1 do peelingu kawitacyjnego w trybie lifting. Skóra po tym serum jest doskonale nawilżona, miękka w dotyku i wygląda zdrowo. Świetnie działa na zmarszczki mimiczne, całkowicie je wygładzając i napinając skórę, jednak bez uczucia jej "naciągnięcia". Cera jest zdecydowanie bardziej elastyczna i zregenerowana. W zasadzie to pierwszy produkt, przy którym po kilku aplikacjach zauważyłam takie efekty działania przeciwzmarszczkowego, z pewnością sięgnę po wersję w większej pojemności. 

Plusy:
- zawiera składniki aktywne,
- nawilża,
- wygładza zmarszczki mimiczne,
- poprawia elastyczność skóry,
- działa regenerująco,
- wygodne opakowanie,
- szybko się wchłania,
- nadaje się pod krem.

Minusy:
- brak.

Cena około 12 zł / 8 ml

Do kupienia w sklepie BioDermic

Komentarze