Nivea Fresh Blends Odświeżający żel pod prysznic Brzoskwinia, mango, mleko kokosoe

Uwielbiam rozpieszczać moje zmysły cudownymi, owocowymi zapachami. Odświeżający żel pod prysznic Nivea pachnie przepięknie, przeważa w nim nuta brzoskwini, która przypomina mi ten jesienny owoc. Zapach jest delikatny, łagodzony mlekiem kokosowym ale i bardzo intensywny, w  mojej łazience pachnie nim jeszcze długo po kąpieli.


Konsystencja żelu jest dość gęsta a sam żel bardzo, bardzo wydajny. Niewielka ilość wystarczy aby wytworzyła się bardzo duża ilość piany. Żel posiada doskonałe właściwości myjące. Producent obiecuje również zdrowo wyglądającą skórę. Tego nie zauważyłam, skóra wyglądała normalnie i nie oczekiwałam niczego innego po żelu pod prysznic. Pomimo to, uważam, że to bardzo dobry żel pod prysznic.


Marka Niveą pomyślała także o środowisku. Butelka została wykonana z plastiku pochodzącego z recyklingu.Formuła żelu jest w 98% biodegradowalna, a  90% składników żelu jest pochodzenia naturalnego, co nie tylko wpływa na środowisko ale przede wszystkim na naszą skórę i organizm.


Plusy:
- piękny owocowy zapach,
- gęsta konsystencja,
- bardzo dobrze się pieni,
- wydajny,
- doskonałe właściwości wydajne,
- skład w 90% naturalny,
- butelka z plastiku pochodzącego z recyklingu.

Minusy:
- brak.

Cena około 15 zł

Komentarze