Holika Holika Maseczka w płachcie z awokado

 Holika Holika to koreańska marka, która powstała w 2001 roku. Obecnie znana jest już nie tylko w Korei Południowej, ale również w Ameryce, Europie i oczywiście Azji. Maska w płachcie z awokado to mój pierwszy kosmetyk tej marki.

Maseczka zapakowana jest w kolorowe opakowanie z wizerunkiem awokado, ponieważ jego ekstrakt jest jej głównym składnikiem. Olej z awokado zawiera kwasy tłuszczowe, aminokwasy oraz witaminy i minerały, które regulują gospodarkę wodno-lipidową cery i chronią ją przed czynnikami zewnętrznymi. Po otwarciu wyczułam bardzo delikatny i przyjemny zapach, natomiast nie był to zapach awokado. Płachta, była bardzo cieniutka i odpowiednio wycięta. Oczywiście nasączona aż za bardzo, pozostałym serum z opakowania posmarowałam dekolt.
Po użyciu maski cera była bardzo mocno klejąca, co jest jej największym minusem. Musiałam zmyć ją żelem do twarzy, ponieważ uczucie było bardzo nieprzyjemne. Obawiałam się również, że efektem tego będą zatkane pory oraz krostki, na szczęście tak się nie stało. Maska delikatnie nawilżyła i rozjaśniła cerę. Brakuje jej jednak konkretnego działania z efektem wow. 


 

Plusy:
- delikatne nawilżenie i rozjaśnienie,
- dopasowana płachta,
- bardzo dobre nasączenie płachty.

Minusy:
- cera po jej użyciu bardzo mocno się klei.

Cena około 10 zł.

Komentarze