Vichy Mineral 89 Booster wzmacniająco-nawilżający z kwasem hialuronowym

Jako posiadaczka skóry suchej i skłonnej do niedoskonałości, jestem ogromnie związana z kosmetykami do twarzy w formie żelowej. Świetnie sprawdzają się u mnie wszelkie sera do twarzy, kremy o żelowej konsystencji a tym razem sprawdził się także wzmacniająco-nawilżający booster Vichy. Czym różni się booster od zwykłego serum? Serum ma ściśle określone działanie np. przeciwzmarszczkowe, natomiast booster wzmacnia powierzchnię skóry - warstwę rogową. Dodatkowo boster wzmacnia działanie kosmetyków do dalszej pielęgnacji tj. kremów czy masek.


Booster Vichy poza działaniem wzmacniającym, ma również działanie nawilżające. W jego składzie znajdziemy m.in. kwas hialuronowy o silnym działaniu nawilżającym a także 89% wody termalnej, wydobytej z serca wulkanicznego regionu Owernii we Francji, która zawiera aż 15 minerałów.
U mnie booster sprawdził się naprawdę dobrze. Konsystencja jest żelowa, jej aplikowanie jest przyjemne i wchłania się bardzo, bardzo szybko. Nie pozostawia na cerze tłustej warstwy ani filmu, spokojnie można nałożyć na niego krem lub położyć maskę. Świetnie sprawdza się jako baza pod makijaż. Po kilku dniach aplikacji zauważyłam znaczne nawilżenie mojej cery, a nawilżona cera to elastyczna i jędrna cera. Nałożony pod maskę, świetnie wzmacnia jej działanie. Mogłam także wrócić do używania glinek, które wcześniej bardzo wysuszały moją cerę.
Produkt zamknięty jest w eleganckim opakowaniu z pompką, dzięki czemu aplikacja jest nie tylko łatwa ale i higieniczna. Booster nie zapycha porów, nie podrażnia. Idealnie nadaje się do bardzo, bardzo suchej skóry. Z pewnością zostaną z nim na lata.


Plusy:
- bardzo dobre właściwości nawilżające,
 - skóra stalą się miękka, jędrna, elastyczna,
- odżywienie skóry,
 - wzmacnia działanie kolejnych produktów do pielęgnacji,
- sprawdza się jako baza pod makijaż,
- szybko się wchłania,
- prosty skład,
 - nie uczula,
- nie zapycha porów,
- nie zostawia tłustego filmu.

Minusy:
 -brak

Cena około 90 zł.

Komentarze