Nivea Diamond Volume Care Ultra Strong Lakier do włosów

Ostatnio przestałam kręcić moje włosy, jednak jeszcze jakiś czas temu robiłam to kilka razy w tygodniu. Wcześniej jednak musiałam nieco wyprostować włosy, a dopiero później zakręcić. Kolejny krok, to utrwalenie loków. Jestem zwolenniczką lakieru Wella od kilku lat, jednak czasem lubię wypróbować czegoś innego. Wybrałam lakier Nivea Diamond Volume Care Ultra Strong - poziom 5/6.


Zwykle aplikowałam lakier do włosów na jeszcze "ciepłe" loki, tutaj jednak nie ma reguły, efekt był zawsze taki sam. Oczekuję od lakieru utrwalenia loków oraz lekkości włosów. Po aplikacji lakieru Nivea włosy są bardzo, bardzo mocno sklejone i sztywne. Szczególnie te włosy zaraz przy głowie. Loki są albo bardzo mocno sklejone, że można je złamać i ukruszyć włosy albo po rozczesaniu nie trzymają skrętu nawet przez pół godziny. Próbowałam aplikować go delikatnie, tak aby włosy nie były mocno sklejone ale również lakier w żaden sposób nie utrzymywał fryzury. Uważam, że każdy lakier skleja włosy, jednak pomimo to powinny być one lekkie, w tym przypadku skleja je za bardzo i tworzy sztywne kosmyki. Z pewnością nie zakupię go ponownie.



Plusy:
- brak.

Minusy:
- bardzo mocno skleja włosy,
- nie utrwala fryzury,
- tworzy sztywne kosmyki włosów,
- nie daje efektu zwiększonej objętości,
- atomizer zapycha się po każdym użyciu.

Cena około 15 zł


Komentarze