Delia Good Foot Podology maska wygładzająco-regenerująca do stóp

O stopy należy dbać niezależnie od pory roku. W ciepłe dni pielęgnacji stóp poświęcamy więcej czasu, jednak przy tak suchej skórze jak moja, nie mogę o nich zapomnieć również zima, tym bardziej, że uwielbiam chodzenia na boso :)


Maska wygładzająco -regenerująca do stóp Delia, to jeden z elementów złożonej pielęgnacji, lub można stosować ją pojedynczo. W opakowaniu znajduje się saszetka ze skarpetami oraz saszetka z kremem do stóp. Zwykle stosowałam maski w formie już nasączonych skarpet. Konsystencja maski jest dość treściwa, gęsta, głównie za sprawą zawartości masła shea i oleju sojowego. 


Miałam wrażenie, że maski w saszetce jest zdecydowanie za mało. Dodatkowo po włożeniu stóp do skarpet, miałam wrażenie, że większość maski została w skarpetach, za sprawą bawełnianej wyściółki wewnątrz skarpet. Maską miałam na stopach chyba z 2h. Po takim zabiegu stopy były nawilżone i wygładzone, jednak bez efektu WOW i nie był to efekt długotrwały. Producent zaleca na początku 2-3 takie zabiegi w tygodniu, być może to jest kluczem do sukcesu.

Plusy:
- wygodna aplikacja,
- treściwa konsystencja,
- nawilża i wygładza.

Minusy:
- mała ilość maski w saszetce,
- brak długotrwałego efektu.

Cena około 11 zł
Do kupienia w sklepie Delia

Komentarze