Wibo Lemon Vitamin Bomb odżywka i baza do paznokci 2w1

Jesień i zima, to najgorszy czas dla naszych paznokci. U mnie ten zły czas trwa już od sierpnia i niestety nie mam już pomysłu co robić. Pierwszy raz zdecydowałam się na odżywkę do paznokci w formie lakieru. Stwierdziłam, że jeżeli nic nie pomoże, to przynajmniej będzie to dodatkowa, utwardzająca warstwa na paznokciu.



W składzie tej odżywki znajduje się olejek cytrynowy, witaminy A i E, koenzym Q10, pantenol. Olejek cytrynowy i witaminy brzmiały obiecująco. Sama konsystencja odżywki jest bardzo rzadka, wodnista, jednak wygodnie się nakłada i szybko zasycha na paznokciach. Płytka po jej nałożeniu jest pięknie nabłyszczona. Jeżeli natomiast chodzi o odżywienie, to nie widzę żadnego pozytywnego efektu. Rozdwojonych paznokci nic mi już nie scali, ale liczyłam przynajmniej na jakieś wzmocnienie, utwardzenie, rozjaśnienie płytki paznokcia. Podsumowując, używam jej jako bazy,drugi raz jej jednak nie kupię.


Plusy:
- wygodna aplikacja,
- błyszcząca płytka paznokcia.

Minusy:
- brak odżywienia, regeneracji,
- nie wzmacnia paznokci,
- nie rozjaśnia płytki,
- brak utwardzenia płytki paznokcia.

Cena około 7 zł

Komentarze