Cien szampon do włósów 7 ziół odświeżający

Kilka miesięcy temu zauważyłam, że moje włosy przetłuszczają się szybciej niż zwykle, ku zaskoczeniu nawet czasem po myciu wyglądały gorzej niż przed. Wtedy jeszcze nie znałam przyczyny (jeden z szamponów tak działał na moje włosy) - zatem postanowiłam kupić i używać szamponu do włosów przetłuszczających się. Rossmann, który odwiedziłam nie był zbyt duży i takiego szamponu nie było. Byłam wtedy również po zakupy spożywcze w Lidlu, gdzie znalazłam szampon 7 ziół marki Cien, dostępnej tylko w Lidlu. Pomyślałam, że innego wyboru nie mam, a jak się nie sprawdzi to oddam mamie. 


Byłam przyzwyczajona, że szampony do włosów przetłuszczających mają  przeźroczystą barwę i mocno przesuszają włosy. Szampon 7 ziół cień ma jednak zielono mleczną barwę i nie przesusza włosów. Zwykle, takie szampony plączą moje włosy już podczas mycia, w tym przypadku jednak tak się nie stało. Szampon doskonale oczyszcza skórę głowy i daje uczucie odświeżenia. Włosy po jego użyciu nie są przesuszone, są jakby nawilżone ale nie obciążone, nie wiem jak to określić, są sypkie i szampon jest naprawdę dobry. Ziołowe szampony zwykle przesuszały moje włosy, a ten mogę używać bez odżywki do włosów. 


Problem szybciej przetłuszczających się włosów zniknął, ale szamponu mimo to używałam co 2-3 mycie włosów. Aktualnie, pomimo, że mi się skończył tak samo jak problem przetłuszczających się włosów kupię go ponownie. Nigdy bym nie pomyślała, że marka z Lidla, za kilka złotych może tak pozytywnie działać na moje wymagające włosy.


Plusy:
- dobrze oczyszcza skórę głowy,
- działa na włosy przetłuszczające się,
- nie przesusza włosów,
- nawilża,
- włosy są sypkie i dobrze się układają,
- wygodne opakowanie.

Minusy:
- brak

Cena około 9 zł

Do kupienia w sklepach Lidl

Komentarze