Perspirex Comfort Antyperspirant roll-on

Od lat jestem wierna jednemu antyperspirantowi, sprawdza się u mnie dobrze i jakoś nie myślałam o zmianie. Natomiast w ostatnim pudełku Pure Beauty znalazł się Perspirex Comfort – delikatny antyperspirant dedykowany skórze wrażliwej i normalnej. Z racji tego, że jest sezon letni i więcej oraz intensywniej się pocę, postanowiłam dać mu szansę, głównie ze względu na to, ze wystarczy go używać co 2-3 dni. Kosmetyk już na etapie analizy składu wzbudza zaufanie. Jego formuła nie zawiera alkoholu, co jest kluczowe dla osób z wrażliwą skórą, skłonną do podrażnień. Antyperspirant ten wykorzystuje innowacyjny system ochrony i pielęgnacji skóry Active (Apx), który redukuje podrażnienia, często występujące przy stosowaniu silnych antyperspirantów. Dzięki temu, nawet przy codziennym użytkowaniu, skóra pozostaje komfortowa i wolna od nieprzyjemnych reakcji.


Antyperspirant ma lekką, ma konsystencją, która łatwo się rozprowadza i szybko wchłania. Minusem jest jednak zacinająca się kulka. Zapach jest bardzo słabo wyczuwalny, lekko kwaśny. Ważne jest aby stosować go na suchą skórę, nalepiej przed snem, co pozwala na maksymalną skuteczność działania, gdyż gruczoły potowe są mniej aktywne podczas snu. Zmycie produktu rano eliminuje ryzyko plam na ubraniach, co jest znaczącą przewagą nad tradycyjnymi antyperspirantami.
Już po pierwszym użyciu mogłam śmiało powiedzieć, że produkt ten spełnia swoje obietnice. Antyperspirant skutecznie kontroluje potliwość, pozostawiając skórę suchą przez cały dzień. Nawet w upalne dni nie zauważyłam nadmiernej potliwości ani nieprzyjemnego zapachu. Przez 2-3 dni pocenie jest właściwe zahamowane. Dla mnie to super opcja, teraz w ciepłe dni, gdy noszę ubrania bez rękawów i pot nie ma możliwości wchłonąć się w ubranie. Każda z nas zna ten problem, gdy zakładamy sukienkę czy bluzkę na ramiączka i na to marynarkę, która często posiada sztuczną podszewkę. Idealnie sprawdził się także na wieczorne wyjście na miasto, kompletnie nie musiałam martwić się poceniem i nieprzyjemnym zapachem. Co istotne, nie zostawia także plam na ubraniach.

Dzięki formule bez alkoholu i systemowi ochrony skóry, nie doświadczyłam żadnych podrażnień, pieczenia ani swędzenia. Kiedyś myślałam, że tego typu produkty, są stworzone tylko dla osób borykających się z nadmierną potliwością - byłam w ogromnym błędzie. Ten antyperspirant po prostu gwarantuje komfort, swobodę w ciepłe dni i brak brzydkich plam na ubraniach. Prawdę mówiąc, nie wiem dlaczego nikt nie powiedział mi o tym produkcie wcześniej - teraz to mój must have. Plusy:
- hamuje pocenie na 2-3 dni,
- nie zawiera alkoholu,
- brak nieprzyjemnego zapachu,
- szybko się wchłania,
 - nie podrażnia,
- nie wysusza skóry,
- brak plam na ubraniach,

Minusy:
- kulka się czasem zacina.

Antyperspirant pochodzi z pudełka Pure Beauty edycja Rozkwitaj


Komentarze