120 lat marki Garnier - relacja z wyjątkowego eventu

Dzisiaj mam dla Was relację z niezwykłego wydarzenia, na którym miałam zaszczyt uczestniczyć. 25 maja to dzień, który na długo zostanie w mojej pamięci, ponieważ miałam okazję świętować 120-lecie marki Garnier!  Jako że odbywało się w moim mieście, nie mogłam przegapić takiego eventu, zwłaszcza że zaproszenie otrzymałam od Pure Beauty. Wydarzenie odbyło się w magicznych Ogrodach Gayera, które tego dnia tętniły życiem i były idealnym miejscem na celebrowanie tak wyjątkowego jubileuszu. Dodatkowo, w tym samym miejscu odbywał się Rossmann Run ulicą Piotrkowskiej, co dodało mu jeszcze więcej energii i atrakcji.

Letnia Strefa Garnier
Garnier naprawdę się postarał! Już na wejściu przywitała mnie pięknie przygotowana strefa w letnim klimacie. Najbardziej urzekł mnie żółty rower, który idealnie wpisywał się w słoneczny wystrój. Na specjalnym stoisku mogłam poznać fascynującą historię marki, która od 120 lat nieustannie się rozwija. Garnier od dawna angażuje się w ochronę środowiska, ograniczając ilość produkowanych śmieci i zmniejszając ślad węglowy. Rok 2024 to jednak przełomowy czas, ponieważ marka przechodzi tzw. zieloną rewolucję. Co to oznacza? Jeszcze więcej składników pochodzenia naturalnego, mineralnych formuł i ekologicznych opakowań!



Atrakcje i Badania

Na wydarzeniu każdy mógł skorzystać z bezpłatnych badań trychologicznych i dermatologicznych. W oczekiwaniu na swoją kolej, wygodnie rozsiadłam się na leżaku, ciesząc się piękną pogodą. Co więcej, miałam okazję przetestować wyjątkowe lusterko, które pokazuje, czy nasza skóra jest równomiernie pokryta SPF. Małe, ale jakże pomocne! Mam nadzieję, że będzie dostępne w sprzedaży, bo to prawdziwy must-have każdej kosmetyczki jeżeli chodzi o reaplikacje SPF-ów.





Ciekawostki i Porady

Dziewczyny z Garnier były niesamowicie pomocne. Opowiadały o wielu ciekawostkach, a także pokazywały na skórce pomarańczy, jak prawidłowo zmyć makijaż. Te porady były niezwykle cenne, zwłaszcza dla takiego maniaka pielęgnacji jak ja! W strefie nie zabrakło także miejsc, gdzie można było zapoznać się z produktami Garnier. Każdy znalazł coś dla siebie, a ogromne kolejki świadczyły o dużym zainteresowaniu.






Konkursy i Upominki

Ogromnym zainteresowaniem cieszył się konkurs, w którym można było wygrać kosmetyki Garnier. Ja, dzięki współpracy z Pure Beauty, otrzymałam fantastyczny upominek, w którym znalazłam: krem z SPF w wersji Glow, emulsję oczyszczającą do twarzy, płyn micelarny w żelu z węglem oraz aloesowy, kojący krem do ciała. Idealny zestaw na lato! 🌞





Muzyczny akcent

W tym samym czasie obył się koncert Mezo, który był prawdziwą wisienką na torcie tego wspaniałego dnia. Jego muzyka dodała jeszcze więcej energii i sprawiła, że czas spędzony na wydarzeniu był naprawdę niezapomniany.


Podsumowując, dzień pełen wrażeń, słońca i inspiracji. Garnier po raz kolejny udowodnił, że jest marką, która nie tylko dba o naszą urodę, ale także o naszą planetę. Cieszę się, że mogłam być częścią tego wydarzenia i już nie mogę się doczekać kolejnych nowości od Garnier. 💚

#garnier #greenon #skincare #haircare



Komentarze