PUREDERM nawilżająca maska do rąk w postaci rękawiczek

 Pielęgnacja dłoni – tak ważna, a jednak tak często pomijana. W dzisiejszym zabieganym świecie większość z nas ogranicza się jedynie do użycia kremu do rąk, ja sama nawet o nim często zapominam. W takich sytuacjach sięgam po bardziej intensywne działanie w postacie masek do rąk. Kilka dni temu użyłam nawilżającej maski do rak w postaci rękawiczek PUREDERM z pudełka z kosmetykami Pure Beauty. Już samo opakowanie wzbudziło moje zainteresowanie – schludne, estetyczne i kolorowe. Ale to oczywiście nie wszystko, co ma do zaoferowania ta maska.Po otwarciu opakowania natychmiast rzucił mi się w oczy uroczy nadruk w gwiazdki na rękawiczkach. To miły akcent, który w połączeniu z delikatnie waniliowym zapachem sprawił, że proces pielęgnacji stał się dla mnie jeszcze bardziej przyjemny. Ale przecież to działanie jest dla mnie najważniejsze. Czy maska spełniła moje oczekiwania?Po włożeniu rąk do rękawiczek, poczułam przyjemnie kremową konsystencję. W ciągu 20-30 minut, które zaleca się pozostawić maskę na dłoniach, miałam okazję zanurzyć się w chwilach odprężenia. Po zdjęciu rękawiczek skóra dłoni była lekko wilgotna, ale pozostałości maski wmasowałam w dłonie. Teraz przejdźmy do sedna – efektów. Moje dłonie były bardziej miękkie, gładkie i odżywione. Nawet skóra wydawała się bardziej elastyczna. Maska zdecydowanie działa nawilżająco i efekt jest natychmiastowy. Podobnie jest z odżywieniem, za które odpowiada skład. Maska wzbogacona jest miodem, ekstraktem z propolisu, masłem Shea, mocznikiem i allantoiną - to prawdziwe bogactwo składników odżywczych. Te naturalne składniki działają synergicznie, aby dostarczyć intensywnego nawilżenia, odżywienia i regeneracji. I muszę przyznać, że efekty są zauważalne od razu. Podsumowując, PUREDERM nawilżająca maska do rąk w postaci rękawiczek to prawdziwa gwiazda pielęgnacji dłoni. Intensywnie nawilża, regeneruje i odżywia skórę, sprawiając, że staje się ona bardziej miękka, gładka i elastyczna. Dodatkowo, uroczy nadruk w gwiazdki dodaje przyjemnego akcentu podczas domowej pielęgnacji. 

Plusy:
- intensywne nawilżenie,
- skuteczne odżywienie,
- uroczy nadruk w gwiazdki,
- przyjemny, waniliowy zapach,
- łatwa aplikacja i użytkowanie,
- zmniejszenie suchości i szorstkości dłoni.

Minusy:
- brak.

Maska pochodzi z pudełka Pure Beauty edycja Kobieca Moc

Komentarze