Pachnąca Szafa Olejek Yoga Time

Uwielbiam wszelkie zapachy do domu. Lubię się nimi otaczać, ponieważ pozwalają mi na relaks i tworzą wyjątkową atmosferę. Mój kominek ceramiczny towarzyszy mi od lat, a dzięki niemu mogę cieszyć się ulubionymi aromatami każdego dnia. Dlatego też, gdy tylko otworzyłam pudełko z kosmetykami Pure Beauty i zobaczyłam Olejek Yoga Time od Pachnąca Szafa, wiedziałam, że muszę natychmiast go wypróbować. Dla mnie takich produktów, świec, mgiełek do domu itd. mogłoby być więcej w takich pudełkach, ja po prostu uwielbiam wszelkie zapachy do domu.  Olejek Yoga Time to niezwykła mieszanka naturalnych olejków eterycznych, w której dominują czarny pieprz, dzika róża, paczula i drzewo sandałowe. Już sam skład zapowiada niezwykłe doznania zapachowe. A co więcej, olejek ten posiada właściwości pobudzające, energetyzujące, a jednocześnie sprzyja koncentracji i relaksacji. To idealny towarzysz podczas treningu jogi, pracy, pisaniu postów na bloga lub chwili wytchnienia po ciężkim dniu.Olejek Yoga Time to nie tylko sposób na relaks, to również prosty sposób na stworzenie domowego SPA. Wystarczy kilka kropel tego magicznego eliksiru dodać do kominka ceramicznego, elektrycznego dyfuzora lub nawilżacza powietrza, by od razu poczuć się otoczonym przyjemnym, naturalnym zapachem. Już po chwili zanurzysz się w atmosferze spokoju i odprężenia. Ja osobiście używam go w kominku ceramicznym i po podgrzaniu tworzy niezwykły aromat. Uwielbiam te momenty, kiedy mogę rozkoszować się jego zapachem.Nuty zapachowe olejku Yoga Time są niezwykle bogate i zróżnicowane. Już w nucie głowy czuję soczystą gruszkę i delikatnie pikantny czarny pieprz, które pobudzają zmysły i dodają energii. Nuta serca wypełnia się nutami śliwki, tuberozy i osmantusa, tworząc delikatną, kwiatową melodię, która relaksuje i uspokaja. Natomiast nuta bazy, z paczuli, wetywerii i drzewa sandałowego, otula mnie swym ciepłem i spokojem, zapewniając głęboki relaks i odprężenie. Sposób użycia olejku Yoga Time jest niezwykle prosty. Wystarczy dodać 5-10 kropli do wypełnionego wodą kominka ceramicznego i cieszyć się naturalnym aromatem, który szybko wypełnia całe pomieszczenie. Pojemność 10 ml jest wystarczająca, by przez długi czas móc delektować się ulubionym zapachem. Opakowanie olejku to standardowa buteleczka z kroplomierzem. Proste, eleganckie opakowanie z subtelnym, minimalistycznym designem.Podsumowując, olejek Yoga Time to niezwykły produkt, który zaskakuje nie tylko swoim intensywnym, złożonym zapachem, ale także swoimi właściwościami relaksującymi i energetyzującymi. Dla mnie stał się nieodłącznym elementem codzienności, który pomaga mi odprężyć się po ciężkim dniu i znaleźć harmonię wewnętrzną. Gorąco polecam go wszystkim miłośnikom aromaterapii i poszukiwaczom chwil spokoju w natłoku codzienności. 

Komentarze