Arganove Hydrolat do twarzy, ciała i włosów Werbena

Jako że hydrolat do twarzy, ciała i włosów Werbena od Arganove już dawno zużyłam, miałam wystarczająco dużo czasu, aby przetestować go na różne sposoby i sprawdzić, czy rzeczywiście jest tak skuteczny, jak sugeruje producent. W moim przypadku używałam go głównie na twarz, zastąpił mi całkowicie tonik jednak warto zaznaczyć, że może być stosowany również na ciało i włosy, co czyni go produktem wszechstronnym i niezwykle praktycznym. Rozpocznijmy od samego początku - opakowania. Arganove postawiło tutaj na wygodne rozwiązanie w postaci aplikatora w sprayu. Jest to absolutny strzał w dziesiątkę, gdyż pozwala na równomierne i precyzyjne aplikowanie produktu, bez konieczności używania wacików czy chusteczek. Mgiełka jaką tworzy aplikator jest bardzo delikatna a kropelki hydrolatu minimalne. Skład tego hydrolatu bazuje na naturalnych składnikach, głównie na wodzie z liści werbeny i kwasie cytrynowym, który odpowiada za odpowiednie pH produktu. To dla mnie bardzo istotne, ponieważ stawiam na naturalne składniki w mojej pielęgnacji, unikając sztucznych substancji chemicznych, które mogą drażnić moją skórę. Przechodząc do efektów, których doświadczyłam stosując ten hydrolat, mogę śmiało powiedzieć, że jestem zachwycona. Już po pierwszych użyciach zauważyłam, jak skóra mojej twarzy staje się bardziej miękka i nawilżona. Produkt świetnie tonizuje i przywraca skórze równowagę, co jest dla mnie kluczowe, zwłaszcza że mam skórę mieszaną, która łatwo ulega zaburzeniom. Dodatkowo, hydrolat okazał się być bardzo łagodny dla mojej skóry, łagodząc wszelkie podrażnienia i stany zapalne. Co istotne, szybko się wchłania i nie zostawia tłustej czy klejącej warstwy. Jego cytrusowy zapach w połączeniu z werbeną bardzo fajnie odświeża i dodaje energii.Podsumowując, ten produkt zdecydowanie odmienił moje zdanie na temat hydrolatów - wcześniej miałam z nimi złe doświadczeni. Skutecznie tonizuje, nawilża, łagodzi podrażnienia i dodaje blasku. Jego naturalny skład oraz wygodne opakowanie sprawiają, że stanowi on niezastąpiony element mojej codziennej pielęgnacji. Plusy:
- nawilża skórę,
- sprawia, że skóra staje się miękka w dotyku,
- łagodzi podrażnienia,
- dobry i krótki skład,
- świeży zapach,
- szybko się wchłania,
- nie pozostawia lepkiej warstwy,
- wygoda aplikacja,
- wiele zastosowań.

Minusy:
-brak. 

Cena około 14,90 zł

Hydrolat pochodzi z pudełka Pure Beauty edycja Happy Care

Komentarze