Revers Regenerujący żel pod prysznic i do kąpieli SŁODKI BANAN

Owocowe produkty do kąpieli to zdecydowanie moja ulubiona nuta zapachowa, szczególnie w porze letniej. Zatem, gdy tylko otworzyłam pudełko z kosmetykami Symfonia Barw Pure Beauty i ujrzałam żel pod prysznic i do kąpieli SŁODKI BANAN Revers od razu postawiłam go na półce pod prysznicem. Okazało się, ze to słodki raj dla mojej skóry, który dodatkowo ma działanie regenerujące.

Marka Revers kosmetyk pochodzi z Polski i do tej pory kojarzyłam ją tylko z kosmetyków kolorowych. Mam kilka cieni do powiek tej marki w swojej kosmetyczce. Okazało się jednak, że w asortymencie znajdują się także kosmetyki do kąpieli, ciała a nawet zapachy. 

Żel został zamknięty w bezbarwnej plastikowej butelce, przez którą doskonale widać żółty, bananowy kolor produktu, który skutecznie przyciąga wzrok. Opakowanie ma pompkę, która zapewnia higieniczną i prostą aplikację. Idealnie nadaje się pod prysznic, nic się nie ślizga, jest higienicznie i wygodnie. Zużycie do ostatniej kropli.  Produkt pachnie bardzo słodko banenem, to zapach, który otula słodyczą, sprawiając, że kąpiel staje się aromatyczną przygodą. Żel doskonale się pieni, tworzy delikatną, kremową pianę, która wzmocni doznania i czyni kąpiel jeszcze przyjemniejszą. Doskonale oczyszcza skórę i posiada bardzo dobre właściwości myjące. Co sprawia, że ten żel jest tak wyjątkowy? Jego tajemnica tkwi w bogatej mieszance składników, które rewitalizują skórę i przenoszą w słodki świat relaksu.

Głównym składnikiem, który sprawia, że ten żel jest tak skuteczny, jest ekstrakt z banana. To prawdziwe źródło przeciwutleniaczy, które walczy z wolnymi rodnikami, usuwa zanieczyszczenia oraz odmładza i chroni skórę przed stresem oksydacyjnym. Dzięki niemu skóra staje się wygładzona, bardziej elastyczna, a także doskonale nawilżona.Warto również wspomnieć o wydajności żelu, która jest bardzo, bardzo dobra. Już 3 pompki wystarczą na jedną kąpiel, a pojemność to aż 400ml, zatem wystarczy na długo. Dodatkowo można go używać jako żel pod prysznic i płyn do kąpieli.Plusy:

- słodki zapach banana,
 - dobrze się pieni,
- doskonałe właściwości myjące,
- działanie regenerujące,
- wydajny,
- opakowanie z pompką,
-duża pojemność.

Minusy:
- brak.

Żel pochodzi z pudełka Pure Beauty edycja Sumfonia Barw 

Komentarze