Delia Eyebrow Expert pęsęta do brwi

 Ten post miesiącami czekał na publikacje, w zasadzie nie wiem dlaczego. Zwykle pisze tutaj o kosmetykach, ale jak coś innego się u mnie super sprawdza, to mam ochotę się tym dzielić. Muszę się przyznać, że nigdy nie regulowałam brwi sama. Po pierwsze przez ból - wolę zdecydowanie wosk, po drugie jakoś brakuje mi w tej kwestii umiejętności. Dostałam natomiast pęsętę do brwi Delia i moje podejście nieco się zmieniło.

Była to moja pierwsza, tak mała i krótka pęsęta, jak się okazało, dzięki temu jest bardziej precyzyjna i sprawia mi mniej bólu. Zakończenia wspaniale się "łączą", co sprawia, że żaden włosek nie ucieka. Pierwsza sztuka, przestała się łączyć po około roku, drugą mam już jakieś 3 lata, także trzeba przyznać, że jest solidnie wykonana. Zawsze używałam takich większych pęsęt i dlatego regulacja brwi kompletnie mi nie wychodziła. Zaczełam więc częściej po nią sięgać, aż pandemia zmusiła mnie do całkowitej samodzielnej regulacji. Przyznaje się, sama nie lubię tego robić i jestem mega mało systematyczna. Dodatkowo nie potrafię sobie nadać kształtu, ale przynajmniej trafiłam na dobrą pęnsetę, z ostrym i ukośnym zakończeniem, więc jest mi o wiele łatwiej. Nie tylko jest precyzyjna ale też wykonana ze stali nierdzewnej, bezpiecznej dla skóry. 

Plusy:
 - precyzyjna,
- skośne i ostre zakończenie,
- zakończenie "łączy się"
- wykonana ze stali nierdzewnej.

Minusy:
- brak.

Cena około 7zł

Komentarze