AA Super Fruits & Herbs Krem pod oczy nawilżenie + jędrność

 Kremu pod oczy używam od 18 roku życia. Wiem jednak, że większość kobiet sięga po niego dość późno, w momencie pojawiania się pierwszych zmarszczek. Zupełnie niesłusznie, bo można temu zapobiec dużo wcześniej. Skóra pod oczami jest bardzo cienka, zatem szybciej się starzeje, wysusza itd co za tym idzie, należy dbać o nią nieco intensywniej. Ja osobiście dodatkowo mam problem z cieniami pod oczami, chociaż od dawna już wiem, że kosmetykami ich zupełnie nie rozjaśnię.

AA Super Fruits & Herbs Krem pod oczy nawilżenie + jędrność

Wybrałam nowy krem pod oczy AA z serii Fruits & Herbs, ponieważ aż 95% jego składników jest pochodzenia naturalnego oraz nie zawiera mikroplastiku. Mam bardzo wrażliwe oczy, dodatkowo noszę często soczewki, więc są to istotne dla mnie cechy. W składzie kremu znajduje się awokado o doskonałych właściwościach odżywczych i regenerujących, oraz amarantus bogaty w witaminy i minerały. Krem zamknięty jest w tubce z wygodnym aplikatorem. Po otwarciu wyczuwalny jest bardzo delikatny zapach, może trochę awokado, ale mi przypomina zjełczały krem. Po nałożeniu na skórę dość ciężko się wchłania, pozostawia białe smugi i wymaga intensywnego wklepywania, co jest dość uciążliwe. Pozostawia na skórze delikatny film, który niestety nie współpracuje z makijażem. Bardzo trudno nałożyć na niego korektor, czy inną kolorówkę, roluje się. Zaczęłam go zatem używać tylko na noc. 

Krem dość dobrze nawilża naskórek pod oczami, jednak nie jest to działanie długotrwałe, a jedynie po nałożeniu. Brakuje mu zatem obiecanego przez producenta, działania odżywczego. Cienka skóra pod oczami, nie została też w żaden sposób ujędrniona czy napięta, nie wspominając już o wzmocnieniu skóry. Okolice oczu są również bardzo narażone na zmarszczki, niestety krem w żaden sposób na nie nie działa. Reasumując, ponownie po niego nie sięgnę, ponieważ samo nawilżenie, to dla mnie za mało.

Plusy:
- skład,
- nawilża,
- wydajność

Minusy:
 -nie odżywa skóry,
- nie wzmacnia naskórka,
- długo się wchłania
- brak działania ujędrniającego i napinającego,
- brak działania przeciwzmarszczkowego,
- nie nadaje się pod makijaż
- specyficzny zapach. 

Cena około 17 zł

Komentarze