AA Super Fruits & Herbs Balsam do ciała Opuncja & amarantus

 Do zakupu tego balsamu przekonała mnie pojemność - zużywam dość dużo balsamów, pompka, która zapewnia higieniczną aplikacje oraz marka AA, której używam doskonałego podkładu. Kupowałam go w czasach covidu, nie mając możliwości poznania jego zapachu i dopiero w domu miałam okazję go powąchać. Jest intensywnie ziołowy, mało przyjemny, dlatego postanowiłam go zużyć jak najszybciej.

Rozprowadza się na skórze bardzo przyjemnie, niewielka ilość wystarczy, przez co jest bardzo wydajny. Konsystencja jest dość rzadka jak na balsam, barwa delikatnie różowa. Dość szybko także się wchłania, nie zostawiając żadnego tłustego filmu czy warstwy ochronnej. Od balsamu wymagam przede wszystkim nawilżenia, którego nie zapewnił. Skóra po jego użyciu, jest taka sama jak wcześniej, nie zapewnia nawilżenia czy odżywienia. Próbowałam go używać naprzemiennie z innym produktem, ale było mi aż szkoda czasu na jego aplikowanie. Pompka, którą tak uwielbiam okazała się bardzo problematyczna. Po pierwsze balsam zasychał na końcu tej pompki i wciąż ją zapychał, po drugie pompka okazała się zbyt krótka. Po zużyciu około 2/3 produktu przestała działać, rozcięłam opakowanie i coś mi nie pasowało, przyłożyłam pompkę do opakowania i okazało się, że aby sięgała dna sporo brakuje.
Podsumowując, balsam kompletnie nie wpływa na kondycję skóry i jej nawilżenie, jego nakładanie jest tylko marnowaniem czasu.


AA Super Fruits & Herbs Balsam do ciała Opuncja & amarantus


Plusy:
- wydajny,
- szybko się wchłania,

Minusy:
 - brak nawilżenia i odżywienia,
- ziołowy zapach,
- problemy z działaniem pompki.

Cena około 18 zł

 

Komentarze