Timotei Regenerujący szampon do włosów z odżywką Olej kokosowy

Do szamponów Timotei wracam od lat, ale już bardzo rzadko widuje je w Rossmannie. Wybór wariantów działania na włosy jest bardzo duży a cena od zawsze bardzo niska. W mojej opinii szampony Timotei nie odbiegają jakością od innych drogeryjnych, formuły są wciąż wzbogacane o kluczowe składniki, dodatkowo od kiedy pamiętam, mają wygodną butelkę na klik a większe pojemności pompkę.  

Timotei Regenerujący szampon do włosów z odżywką Olej kokosowy

Wybrałam dla siebie wariant 2w1, szampon z odżywką ponieważ zdarzają się sytuację, gdy nie mam czasu na nałożenie maski. Głównym składnikiem szamponu jest olej kokosowy, który solo nie działa dobrze na moje włosy, natomiast w szamponach i odżywkach sprawdza się rewelacyjnie. Uwielbiam również jego słodki kokosowy zapach, który utrzymuje się na włosach. Konsystencja produktu jest dość rzadka, natomiast barwa biała, z perłową poświatą. 

Szampon bardzo dobrze się pieni, dzięki czemu wystarczy niewielka ilość na umycie włosów średniej długości, co za tym idzie, produkt jest bardzo wydajny. Doskonale oczyszcza nie tylko włosy ale przede wszystkim skórę głowy. Już podczas mycia, czuje jak włosy otulane są delikatnym filmem, co sprawia, że mniej się plączą. Moje włosy są bardzo zniszczone i rozjaśniane, natomiast po użyciu tego szamponu mogę nie używać maski. Włosy są delikatnie nawilżone, nie robią się z nich kołtuny. Po wysuszeniu są sypkie i dobrze się układają. Zawarty w produkcie olej kokosowy w żaden sposób ich nie obciąża.
Na początku wspomniałam o wygodnym w przypadku szamponów korku na klik, warto również dodać, że butelka nadaje się w 100% do recyklingu.


Plusy:
- piękny słodki zapach,
 - doskonała konsystencja,
- doskonałe właściwości oczyszczające,
- delikatne nawilżenie,
- ułatwia rozczesywanie włosów,
- włosy są sypkie i dobrze się układają,
- wydajny,
- korek na klik.

Minusy:
 - brak.

Cena około 9 zł

Komentarze