Delia Hydro + Fusion Hydroaktywny krem-żel na dzień z efektem odmłodzenia

 Uwielbiam kremy do twarzy o żelowej formule, niestety na rynku jest ich mało. Przy okazji zamówienia ze sklepu Delia Cosmetics moim zdaniem najlepszych lakierów do paznokci, w oko wpadł mi hydroaktywny krem-żel na dzień. Chętnie dodałam go do koszyka, tym bardziej, że posiada SPF 15, mimo, że wiem, jak ważne jest stosowanie filtrów to trudno mi się do nich przekonać przez ciężką formułę, której moja cera nie toleruje. Dodatkowo krem zawiera mój ulubiony kwas hialuronowy, który ma doskonałe właściwości nawilżające. 

Delia, Hydro + Fusion Hydroaktywny krem-żel na dzień z efektem odmłodzenia

Krem zapakowany był w bardzo ładnie zaprojektowany kartonik, część elementów była wypukła, ktoś się napracował przy jego projektowaniu. Sam krem znajdował się w poręcznym słoiczku. Przyznam szczerze, że poczułam się zawiedziona, gdy go otworzyłam i ujrzałam krem o białym kolorze i kremowej konsystencji. Spodziewałam się żelu ale zapomniałam o tym, że posiada SPF 15, mimo to postanowiłam spróbować. Krem ma dość rzadką konsystencję, bardzo dobrze rozprowadza się na twarzy, jest również bardzo wydajny. Podczas aplikowania i chwilę po mam uczucie, że jest lekko tłusty, posiada w składzie olej arganowy i być może to jest przyczyną. Wchłania się dość szybko, około 3-5 minut, nie pozostawiając na cerze żadnego tłustego filmu. Doskonale nadaje się zatem pod makijaż, ponieważ się nie roluje.

Krem dość dobrze nawilża nawet tak przesuszoną cerę jak moja. Dodaje jej świeżego wyglądu, sprawia, że cera jest miękka i bardziej elastyczna. Posiada SPF 15, chroni zatem moją cerę przed promieniowaniem UVB, przy czym jest niezwykle lekki, nie zapycha porów i  nie zostawia tłustego filmu. To pierwszy krem do twarzy z flitem, który mogę stosować. Efektu odmłodzenia nie zauważyłam, natomiast nie mam jeszcze zmarszczek więc trudno mi ocenić to działanie, natomiast SPF 15 chroni przed starzeniem się cery.

Delia, Hydro + Fusion Hydroaktywny krem-żel na dzień z efektem odmłodzenia

Plusy:
- posiada SPF 15,
- szybko się wchłania,
- jest lekki,
- dobrze nawilża,
- zostawia miękką i elastyczną cerę,
- nadaje się pod makijaż,
- nie zostawia tłustego filmu,
- nie zapycha porów,
- wydajny,
- ładne opakowanie.

Minusy:
 -brak.

Cena około 20 zł

Komentarze