Nivea Hairmilk Mleczna odżywka pielęgnująca do włosów cienkich

 Bardzo lubię szampony do włosów marki Nivea, ale nigdy nie używałam ich odżywek do włosów. Mój wzrok przyciągnęło zgrabne, granatowe opakowanie mlecznej odżywki pielęgnującej do włosów cienkich, zniszczonych i suchych. Przekonały mnie proteiny mleka w składzie, które mają silne właściwości nawilżające i dają efekt od razu po zastosowaniu.

Nivea Hairmilk Mleczna odżywka pielęgnująca do włosów cienkich

Odzywka ma bardzo przyjemny i delikatny zapach. Białą, mleczną barwę i dość gęstą konsystencję, na włosach rozprowadza się bardzo dobrze. Próbowałam różnych podejść, trzymając odżywkę na włosach zarówno 3 minuty jak i 20 minut, jednak efekt był ten sam. Po spłukaniu włosów i wysuszeniu w zasadzie nie ma żadnej różnicy jeżeli chodzi o wygląd włosów. Mam poczucie, że nie robi ona kompletnie nic z włosami, ale też im nie szkodzi. Włosy po jej nałożeniu, są takie same, jakbym nie nałożyła nic. Również przy systematycznym jej aplikowaniu nie zauważyłam zmian w polepszeniu kondycji włosów. Obawiałam się efektu przeproteinowania włosów, ponieważ producent obiecywał 2 razy więcej protein mleka w opakowaniu. Warto również dodać, że nie jest to wydajny produkt. Podsumowując, nie sprawdził się na moich włosach, ale też nie zaszkodził.


Plusy:
 - ładny zapach,
- wygodna aplikacja.

Minusy:
- brak jakiegokolwiek działania,
- nie nawilża,
- nie odżywia,
- mało wydajna.

Cena około 10 zł

Komentarze