Laikou Hyaluronic Acid Serum do twarzy

Kolejny raz postanowiłam wypróbować kosmetyk z AliExpress, tym razem serum z kwasem hialuronowym. Wydawało mi się, że to kosmetyk pewniak, kwasu hialuronowego w różnych postaciach, również czystej używam już od lat, ponieważ cenie sobie jego doskonałe właściwości nawilżające. Marka Laikou to chińska marka kosmetyczna, w swojej ofercie ma bogaty wybór kosmetyków do pielęgnacji, w tym również ser, postanowiłam jednak zacząć od produktu, którego działanie dobrze znam.

Laikou Hyaluronic Acid Serum do twarzy 
Opakowanie serum wygląda bardzo elegancko, pomimo, że jest to plastikowa buteleczka z pipetą, dodatkowo opakowane w kartonik. Produkt jest całkowicie bezzapachowy i ma bardzo rzadką, wodnistą konsystencję, przez co produkt kapie sam z pipety. Przywykłam do tego, że sam kwas hialuronowy jak i sera, mają nieco gęstszą konsystencję. Produkt po nałożeniu na cerę jest zatem niezwykle lekki, nie zostawia żadnej powłoki, wchłania się błyskawicznie. Mam uczucie, że na twarz nakładam wodę i dokładnie takie jest też działanie tego serum. Produkt w ogóle nie działa, tak jakbym nie nakładała żadnego kosmetyku. Nie mam ani uczucia, że cokolwiek nałożyłam, ani efektów, zarówno pozytywnych jak nawilżenie jak i negatywnych. Serum jest tanie i dostępne, natomiast mimo to, nie warto nawet próbować. 

Plusy:
- bezzapachowy,
- lekki i szybko się wchłania.

Minusy:
- brak jakichkolwiek efektów,
- nie nawilża,
- rzadka konsystencja.

Cena około 12 zł

Komentarze