Garnier Hyaluronic Aloe Jelly Lekki żel nawilżający Skóra normalna i mieszana

 Uwielbiam żelowe konsystencje produktów dla mojej cery, sprawdzają się u mnie najlepiej. Tak samo kocham kwas hialuronowy za działanie nawilżające. Garnier stworzył lekki żel nawilżający do twarzy, łącząc w składzie kwas hialuronowy oraz aloes, oba składniki maja działanie silnie nawilżające. Pomimo, że w przypadku produktów do twarzy marka Garnier sprawdzał się u mnie kiepsko, postanowiłam sprawdzić to połączenie.

Produkt zapakowany jest w szklany słoiczek. Konsystencja jest rzeczywiście żelowa, natomiast dość rzadka i bezbarwna, pachnie przyjemnie aloesem i niestety alkoholem. Po nałożeniu na twarz bardzo szybko się wchłania, należy go jednak nałożyć całkiem sporo przez co jest słabo wydajny. Na skórze pozostawia delikatny klejący film, do którego z czasem można przywyknąć. Doskonale za to współpracuje z podkładem, nie roluje go i świetnie się stapia. 

Pierwsze aplikacje żelu nie były dla mojej cery przyjemne, wysypało mi całą buzie drobnymi krostkami, praktycznie niewidocznymi, jedynie z bliska, jednak wyczuwalnymi pod palcami, niczym papier ścierny - moja siostra miała dokładnie tak samo. Po kilku aplikacjach jednak cera przestała tak reagować.  Żel delikatnie nawilża cerę, jednak nie jest to tak intensywne nawilżenie, jakiego oczekuje. Przy codziennej aplikacji rano, musiałam dostarczać mojej skórze wieczorem niezbędnych składników odżywczych lub aplikować go naprzemiennie z innymi kremami. Tak lekka formuła nie chroni także mojej cery przed szkodliwymi warunkami zewnętrznymi, jak UV czy mróz. Podczas jego stosowania, oprócz tego, ze dobrze współgrał z podkładem, nie zauważyłam żadnego pozytywnego wpływu na moją cerę, jej odżywienia, blasku czy czegokolwiek innego, tak jakbym nic nie aplikowała, dlatego drugi raz po niego nie sięgnę. 

Plusy:
-  dobrze współpracuje z podkładem,
- szybko się wchłania,
- lekka konsystencja.

Minusy:
- słabe nawilżenie,
- mało wydajny,
- pozostawia klejący film na skórze,
- zero odżywienia cery,
- nie odżywia,
- brak jakichkolwiek efektów stosowania.


Cena około 20 zł

Komentarze