Apis Professional Line Oxy 02 Therapis Dotleniająca aaska algowa

 Apis jest polską rodzinną firmą kosmetyczną, z ponad 30letnim stażem, zajmującą się produkcją  kosmetyków zarówno profesjonalnych, przeznaczonych do salonów kosmetycznych, jak również dla klientów indywidualnych. Marki nie widziałam chyba w żadnej drogerii stacjonarnej, zainteresowałam się nią dopiero po użyciu oczyszczającego żelu do twarzy z aktywnym węglem Apis, od tej pory bardzo świadomie i często wybieram ich produkty. Maseczki do twarzy Apis kupiłam w formie małych saszetek, do jednego użycia, sprawdziły się rewelacyjnie i zdecydowałam się na zakup pełnowymiarowego opakowania.

Apis Professional Line Oxy 02 Therapis Dotleniająca aaska algowa

Dotleniająca maska algowa ma formę proszku, do samodzielnego przygotowania. Prawdę mówiąc nie lubię tej formy i nie zawsze mi wychodzi prawidłowa konsystencja, ale mam nadzieję, że z czasem nabiorę wprawy. Do jednej saszetki należy dodać 40 ml wody, ja miałam kilka saszetek i maski jest sporo, wystarczy na dwa użycia. Maseczka powinna mieć konsystencję bardzo gęstego jogurtu i należy ją nakładać bardzo sprawnie, ponieważ szybko tworzą się grudki. Zapach jest bardzo delikatny i przyjemny. Po około 15 minutach należy ją zdjąć, jak żelowe maski, w jednym/dwóch kawałkach.

Apis Professional Line Oxy 02 Therapis Dotleniająca aaska algowa

W składzie maseczki znajdziemy 5 składników aktywnych: aktywny tlen, kwas hialuronowy, Sepitonic M3, ekstrakt z żeń-szenia, koenzym Q10. Moja cera jest szara i ziemista, po tej maseczce jest wyraźnie rozjaśniona i wygląda zdrowo przez kilka dni, lepiej też wchłania składniki odżywcze z innych kosmetyków. Aktywny tlen daje natychmiastowy efekt jej dotlenienia. Sepitonic M3 usprawnia oddychanie komórkowe. Natomiast ekstrakt z żeń-szenia, algi i kwas hialuronowy wspaniale nawilżają, dzięki czemu moja cera jest bardzo miękka w dotyku, promienna i wygląda świeżo. W mojej opinii to jedna z najlepszych masek jakie używam i co ważne, ten efekt utrzymuje się przez kilka kolejnych dni. 


Plusy:
- rozjaśniona i zdrowa cera,
- nawilża,
- dotlenia cerę,
- miękka w dotyku cera,
- promienny i świeży wygląd,
- wspomaga wchłanianie składników z kolejnych kosmetyków,
- zapach.

Minusy:
- do samodzielnego przygotowania.

Cena około 5 zł

Komentarze