Delia Eyelash Creator Serum na wzrost rzęs i brwi

 Moje rzęsy są naturalnie dość długie i gęste, podobnie zresztą jak brwi. O ile w pielęgnacje brwi nie chce mi się bawić, to już o rzęsy lubię zadbać dodatkowo. Codziennie używam maskary do rzęs, zatem przydaje im się jakieś ożywienie. Dodam, że niestety, z systematycznością u mnie raczej słabo, serum do rzęs Delia używam "jak mi się przypomni", czasem rano, czasem wieczorem.

Nałożenie serum jest bardzo przyjemne i proste. Aplikator w formie cienkiego pędzelka, pozwala nałożyć serum idealnie na linii rzęs. Sam produkt jest barwy mlecznej i praktycznie bezzapachowy, dzięki temu idealnie nadaje się do wrażliwych oczu, oraz przy noszeniu soczewek kontaktowych. Noszę soczewki kontaktowe dość często i sprawdziłam to na sobie.
W składzie znajduje się m.in. widelash, który wzmacnia włókna i meszki włosów oraz przyśpiesza wzrost, oraz keratyna, która posiada właściwości regenerujące i odbudowujące.

Pomimo braku systematyczności w używaniu, zauważyłam, że moje rzęsy stały się o wiele bardziej wydłużone. Ten efekt widać bardzo szybko i doskonale. Mniej wypadają, zatem stały się też gęstsze. Serum zdecydowanie regeneruje włoski i wzmacnia je. Ciągle obiecuje sobie, że będę używać tego serum systematycznie, jeżeli u Was jest z tym lepiej, gwarantuje, że zapewnicie sobie jeszcze lepszy efekt.

Plusy:
- wspomaga wzrost rzęs,
- wzmacnia rzęsy,
- mnie j wypadających rzęs,
- gęstsze rzeszy,
- nie podrażnia oczu,
-wygodna aplikacja.

Minusy:
- brak.

Cena około 18 zł

Komentarze