Stapiz Ha Essence serum ampułka do włosów

 Ampułka do włosów to dla mnie element domowego SPA dla włosów. Sięgam wtedy po ampułki do włosów, ponieważ ich aplikacja zajmuje zwykle nieco więcej czasu ale działanie jest lepsze. Tym razem wybrałam ampułki do włosów Stapiz Ha w formie serum o pojemności 8 ml. Moje włosy są bardzo zniszczone i rozjaśniane. Producent tych ampułek obiecuje szybką regeneracją, odbudowę oraz optymalne nawilżenie włosów. W składzie znajduje się m.in. kwas hialuronowy, który posiada doskonałe właściwości nawilżające oraz wyciąg z alg.

Bardzo spodobał mi się sposób otwierania tych ampułek, wystarczy pociągnąć na plastik u góry (nie ma obawy skaleczenia szkłem). Konsystencja ampułki jest bardzo rzadka, wodnista. Bardzo trudno rozprowadzić ją po włosach. Moje włosy mają długość do ramion a miałam wrażenie, że dwie ampułki to wciąż mało. Serum na włosach trzymałam około 30 minut.
Już podczas spłukiwania serum z włosów, miałam wrażenie, że ampułka nie zadziałała zgodnie z obietnicą producenta. Moje włosy bez nałożenia odżywki bardzo się plączą, ampułka Stapiz Ha Essense nie pomogła w tej kwestii. Włosy były bardzo trudne w rozczesaniu. Po wysuszeniu miałam problem z ich ułożeniem, były takie jakby "tępe". Rozjaśnione włosy potrzebują nawilżenia, aby dobrze wyglądały i się układały, niestety, ampułka nie nawilża włosów ani nie odżywia. Być może na włosach, które nie zostały poddane rozjaśnianiu sprawdzi się lepiej. 

Plusy:
- wygodne otwieranie.

Minusy:
- wodnista konsystencja,
- brak nawilżenia,
- włosy trudne w ułożeniu,
- problem z rozczesaniem włosów,
- brak odżywienia.

Cena około 4 zł

Do kupienia w hurtowni fryzjerskiej Fryzomiania


Komentarze