Manfei Professional duża gąbka do mycia i demakijażu twarzy

 Do mycia twarzy używam jedynie żelu i wody. Posiadam elektryczną szczoteczkę, natomiast nie można jej używać codziennie, ponieważ działa jak peeling mechaniczny. Podczas zakupów online w akcesoriach zauważyłam gąbeczkę do mycia twarzy, pomyślałam zatem, że może być do dobra alternatywa do codziennego użytkowania.

 

Gąbeczka przychodzi zafoliowana, delikatnie wilgotna, jest bardzo, bardzo miękka i przyjemna w dotyku. Te ciemniejsze kropeczki są jakby twardsze, troszkę delikatnie jakby peelingujące. Próbowałam jej używać na kilka sposobów, myjąc twarz i nakładając żel na buzie i dopiero wtedy używałam gąbeczki, nakładałam też żel na gąbeczkę. Żaden sposób jednak się u mnie nie sprawdził, wciąż miałam poczucie, że na twarzy pozostało sebum. Z demakijażem radzi sobie jeszcze gorzej. Dodatkowo ilość kosmetyków jakie należy użyć, podczas mycia twarzy gąbeczką jest kilkukrotnie większa. Mam też obawy, czy w tej gąbeczce nie zbierają się bakterie, pomimo jej mycia, dlatego tym bardziej wolałam z niej zrezygnować. Dodatkowo, kiedy gąbka wyschnie całkowicie, robi się tak twarda, że należy ją kilkukrotnie namaczać.
Podsumowując - słabo domywa i mam wątpliwości co do higieny jej użytkowania.

Plusy:
- szpiczaste zakończenie,
- bardzo miękka.

Minusy:
- nie domywa cery,
- nie radzi sobie z demakijażem,
- pochłania dużo kosmetyków,
- prawdopodobnie utrzymuje bakterie.

Cena około 4 zł.

Komentarze