Hipertin Hi-Style Hairspray Extra 3 bardzo mocny lakier do włosów 500ml

Hipertin to marka profesjonalnych kosmetyków do włosów, która powstała prawie 80 lat temu w Barcelonie. Swoją popularność zawdzięcza lotionie do trwałej ondulacji, ale dziś przede wszystkim znana jest z doskonale pielęgnujących farb do włosów, poza tym w asortymencie posiadają szampony, maski, odżywki i produkty do stylizacji włosów. Ja sięgnęłam bo bardzo mocny lakier do włosów Hipertin Hi-Style i jest to zdecydowanie najlepszy lakier, jaki kiedykolwiek używałam.

Hipertin Hi-Style lakier do włosów

Moje włosy poddawane są codziennej stylizacji na gorąco. Prostuje moje włosy, a 2-3 razy w tygodniu dodatkowo kręcę, zatem lakieru do włosów używam również często. Ponieważ jest to produkt profesjonalny, bardzo obawiałam się, że wybierając 3 - bardzo mocny, będę miała efekt hełmu, a włosy będą mega sztywne.  Przy pierwszej aplikacji byłam bardzo ostrożna - zupełnie niepotrzebnie. Atomizer jest rewelacyjny, rozpyla lakier jak delikatną mgiełkę, a sam atomizer nie zostaje później zaklejony lakierem (w drogeryjnych lakierach jest to norma). Włosy po jego aplikacji w dotyku są miękkie i praktycznie nie wyczuwam lakieru. Są sypkie, lekkie i niesklejone w nieestetyczne strąki włosów. Zarówno po prostowaniu włosy są idealnie proste i nie chłoną wilgoci z zewnątrz, jak i loki są utrwalone do momentu rozczesania i mega lekkie. Moje loki bardzo ciężko utrwalić i niewiele lakierów sobie z nimi radzi.  Dodatkowo lakier bardzo ładnie nabłyszcza włosy. Usunięcie lakieru jest banalne, wystarczy wyczesać włosy.

Lakier Hipertin jest produktem profesjonalnym, zatem jego pojemność to aż 500 ml. Biorąc pod uwagę drogeryjne lakiery o zdecydowanie mniejszej pojemności, jego cena jest bardzo atrakcyjna. Zbliża się Sylwester, więc jeżeli zależy Wam na doskonałym utrwaleniu i lekkiej fryzurze, polecam sięgnąć po lakier Hipertin, dostępny jest w trzech mocach uwalenia, więc każdy wybierze coś dla siebie. 

Plusy:
- doskonałe utrwalenie,
- nie skleja włosów,
- uczucie lekkości włosów,
- brak efektu hełmu  na głowie,
- nabłyszcza włosy,
-zapobiega wchłaniania wilgoci,
- dobrze się wyczesuje,
- duża pojemność,
- świetny atomizer.

Minusy:
- brak.

Cena około 40 zł

Do kupienia w hurtowni fryzjerskiej Fryzomania

Komentarze