Lisap Ultimate Keratynowy fluid w spray-u do prostowania włosów

 Prostownica do włosów jest moją przyjaciółką od ponad 10 lat. Codziennie prostuje moje puszące się i wyskoporowate włosy, które dodatkowo są bardzo zniszczone przez rozjaśnianie i farbowanie. Bezpieczna termostylizacja, a przy tym pielęgnacja jest dla  mnie bardzo ważna. 


 Sposób aplikacji, to jeden z moich ulubionych - bardzo szybki :) Fluid rozpylam na suchych włosach, czekam chwileczkę na wchłonięcie i gotowe. Spray pachnie cudownie, a zapach utrzymuje się nawet dwa dni. Po aplikacji prostuje włosy prostownicą o temperaturze 210-230 stopni.
Keratynowy spray Lisap to nie tylko termoochronna ale również pielęgnacja, dzięki zawartości olejku jojoba oraz masła shea. 


Spray gwarantuje moim włosom termoochrone ale również chroni je przed wilgocią, co szczególnie jesienią i zimą jest dla mnie niezwykle ważne. Często wychodząc z domu na skutek pogody i wilgotnego powietrze, moje włosy puszyły się i kręciły. Po aplikacji tego fluidu, włosy nadal pozostają proste i gładkie, w dodatku są miękkie i dobrze się układają. Perfekcyjnie proste włosy to zasługa połączenia keratyny i ceramidów A2 - Kerasil Complex, który wnika w strukturę włosa, odbudowując ją i wzmacniając od wewnątrz. Co ważne spray nie obciąża i nie przetłuszcza włosów, po aplikacji nadal pozostają lekkie i świeże. Aktualnie to jeden z moich ulubionych produktów do włosów. Świetnie sprawdza się na aktualną pogodę a dodatkowo pielęgnuje moje zniszczone włosy.

Plusy:
- termoochrona włosów,
- wygładzenie włosów,
- odżywienie włosów,
- ochrona przed wilgocią,
- nie obciąża włosów,
- odżywia włosy,
- piękny zapach,
- szybka aplikacja.

Minusy:
- brak.

Cena 29,24 zł

Do kupienia w sklepie Fryzomania

Komentarze