Avon Pro Colour in 60 seconds Szybkoschnący lakier do paznokci

 Uwielbiam pięknie pomalowane paznokcie, natomiast nie lubię czekać aż lakier wyschnie. Dawno temu zrezygnowałam z szybkoschnących lakierów, ponieważ miały kredowe wykończenie i szybko odpryskiwały. Dopiero teraz ponownie miałam okazję wypróbować szybkoschnący lakier i przez te kilka lat sporo się zmieniło. Szybkoschnący lakier Avon Pro Colour daje piękne, błyszczące wykończenie a jego trwałość to około 5 dni. Dodatkowo to lakier 3w1, baza, kolor i top coat. 

Odcień moje lakieru to ciemne cappuccino, idealne na zbliżającą się jesień. Pędzelek do aplikowania lakiery jest szeroki, co sprawia, że aplikacja jest szybka oraz lakier dobrze się rozprowadza. Konsystencja jest rzadka, natomiast dla mnie idealna, ponieważ przy długich paznokciach nie zasycha przy rozprowadzaniu. Lakier nie wysycha tak jak obiecuje producent w 60 sekund, około 3 minuty natomiast dla mnie to i tak bardzo szybko. Do uzyskania pełni koloru należy nałożyć dwie warstwy. Lakier pięknie błyszczy się na paznokciach a jego trwałość to około 5 dni.

Plusy:
- szeroki pędzelek,
- szybko wysycha,
- trwałość około 5 dni,
- pięknie się błyszczy,
- pełne krycie po dwóch warstwach.

Minusy:
- zapach.

Cena około 8 zł

Do kupienia w Avon

Komentarze