Isana Hydro Booster 24-godzinny żel-krem z kwasem hialuronowym

 Jakiś czas temu prawie całkowicie zrezygnowałam ze zwykłych kremów do twarzy na rzecz kremów o konsystencji żelu czy serum. Moja cera potrzebuje nawilżenia, natomiast bardzo źle reaguje na natłuszczenie, mimo to bardzo wielu producentów nadal łączy obie te rzeczy. Żel-krem Isana Hydro Booster kupiłam kiedyś przez pomyłkę, ponieważ dopakowanie przypominało inny krem, który w tamtym czasie używałam. Pomyłka ta jednak wyszła mi na dobre, bo żel sprawdził się rewelacyjnie.

Żel-krem ma konsystencję żelu, jednak bardzo treściwego. Zapach jest delikatny, świeży i bardzo przyjemny. Jego aplikacja jest bardzo wygodna, ponieważ wchłania się bardzo, bardzo szybko, cera wręcz go "pije". Od razu po jego aplikacji nakładam podkład i świetnie z nim współgra, nadaje się idealnie jako baza pod makijaż. Jest bardzo lekki i nie zostawia tłustego filmu na skórze. 

Cera po jego aplikacji, już po pierwszym użyciu jest dużo bardziej nawilżona. Przy codziennym stosowaniu zauważyłam ogromną różnicę. Zawartość kwasu hialuronowego zapewniła mojej cerze maksymalne nawilżenie, gładkość i miękkość. Konsystencja żelu nie zapycha porów oraz nie powoduje przetłuszczania się cery. Podczas aplikowania go rano i wieczorem zauważyłam również, że na cerze przestały pojawiać się jakiekolwiek krostki. Efektem jest bardzo gładka, odżywiona i promienna cera. Całość zamknięta jest w szklanym, białym opakowaniu, które gwarantuje ochronę przed dostępem światła.

 Plusy:
- dogłębne nawilżenie cery,
- żelowa konsystencja,
- odżywienie,
- bardzo miękka cera,
- brak tłustego filmu,
- nadaje się pod makijaż,
- nie zapycha porów,
- bardzo lekki,
- wydajność,
- zapach.

Minusy:
- brak.

Cena około 10 zł

Do kupienia w Rossmannie

Komentarze