Żel pod prysznic Original Source Chocolate & Mint




Żel pod prysznic Original Source Chocolate & Mint

W związku ze współpracą jaką nawiązałam z portalem PREKURSORKI otrzymałam właśnie ten żel. Był to mój pierwszy produkt tej firmy ale miałam ochotę na te żele ze względu na zniewalający zapach jaki posiadają.


http://www.prekursorki.pl/



Produkt przyciąga już samym opakowaniem i hasłami NIE ZAWIERA RUTYNY. Producent zapewnia pyszne połączenie słodkiej czekolady i orzeźwiającej mięty ukryte w butelce żelu pod prysznic Original Source Chocolate & Mint jest jak apetyczny deser z lekką nuta dekadencji. Pozwól sobie na tę intensywnie czekoladową słodycz – bez ani jednej kalorii.

Poczuj to – możesz pokochać albo znienawidzić.
Wybór należy do Ciebie.


Bardzo pozytywnie zaskoczył mnie intensywny zapach, przypomina mi dzieciństwo, nuta mięty połączona z czekoladą. Niestety zapach nie utrzymuje się na skórze. Konsystencja jest bardzo delikatna i dość rzadka, przez co kosmetyk jest mało wydajny. Do tego dość słabo się pieni, więc trzeba nałożyć sporą ilość by móc się umyć. Dzięki swojemu składowi, zawiera naturalne ekstrakty, nie wysusza ani nie podrażnia, jest przyjemny dla skóry.


Bardzo spodobała mi się butelka i wszelkie informacje na niej, pisane w prosty sposób. Butelka jest wygodna w użyciu i pozwala na całkowite wykorzystanie żelu. Do tego producent w genialny sposób zachęca do segregowania śmieci. Nie wiemy czy reinkarnacja istnieje, ale na pewno możesz dać tej butelce drugie życie. Może stać się zjeżdżalnią albo znakiem drogowym. ODDAJ JĄ DO RECYKLINGU!




Plusy:
-fenomenalny i intensywny zapach,
-czekoladowa słodycz bez ani jednej kalorii,
-nie podrażnia,
-nie wysusza,
-zawiera naturalne ekstrakty,
-nie wysusza,
-wygodna w użyciu butelka,
-butelka nadaje się do recyklingu

Minusy:
-słabo się pieni,
-mało wydajny,
-rzadka konsystencja,
-zapach nie utrzymuje się długo na skórze.


Cena ok. 10zł / 250mln

Ogólna ocena 7/10


Komentarze

  1. hmm.. chyba wypróbuję :)

    http://wielkademolka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kiedyś ale nie byłam z niego zadowolona, ale najważniejsze że
    tb. się podoba i jesteś z niego zadowolona;)

    zapraszam do mnie: http://anulunia268.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie kupuję takich produktów bo to dla mnie niebezpieczne - przypominają mi one budyń i... najchętniej bym je zjadła :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ten żel pod prysznic ! ;)

    http://voanni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo o nim słyszałam, muszę się na niego skusić,a w cale nie jest drogi ;)
    http://julajulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej lubię maliny z wanilią oraz miętowy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam żele Original Source, miałam ich już tyle, choć najbardziej i tak przypadł mi do gustu ten z flagą brytyjską na etykiecie, o boskim zapachu truskaweczek <3
    Pozdrawiam :) adaszwarc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. zapach świetny :) tylko szkoda ze tak krótko się na skórze utrzymuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. co powiesz na wspólną obs?
    jeśli tak to zacznij i daj znać u mnie :)
    rewanż na 100% :3
    http://www.4ever-souril.blogspot.com/
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już obserwuję. Twoja kolej ;-) Czekam na uczciwy rewanż.

      Usuń
  10. Świetny post :)))OBS=OBS?Zacznij a ja odwdzięczę się jeszcze dzisiaj :)juliandjuliet.blogspot.comjeżeli nie to przepraszam

    OdpowiedzUsuń
  11. takiego jeszcze nie miałam :>

    Dodasz komentarz? Zaobserwujesz? Nawet najmniejszy motywuje mnie do dalszego blogowania :)

    http://malinkaxpp.blogspot.com/2014/06/jak-wykonac-dobre-zdjecie.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie używałam jeszcze. :)

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam kiedyś żel z tej firmy, ale o innym zapachu ;)

    agnieszka-codziennosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy go nie używałam, ale wygląda całkiem fajnie ;) Świetna recenzja :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie ~ kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. zaobserwowałam twój blog:) Teraz twoja kolej
    juliandjuliet.blogspot.com

    Jeżeli nie zzaobserwujesz mojego blog ja również przestanę obserwować twój

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubie czytać Twoje recenzje dlatego obserwuję ;)
    Może się zrewanżujesz? Pozdrawiam !!!!!!!!!!!!!
    http://doublecherryfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. mialam go i dla mnie rowniez problemem bylo slabe pienienie sie kosmetyku, nawet pod prawie wrzaca woda, nie bylo duzej piany ..;)
    ale zapach boski! ♥

    Mogę prosić o poklikanie u mnie w najnowszym poście?
    Do wygrania post promujący!
    zapraszam : http://gertrama.blogspot.com/2014/06/jedno-czy-dwu.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

- Każdy komentarz jest dla mnie osobistą motywacją

-Jeżeli chcesz zaobserwuj, rewanżuje się, ale chciałabym, żeby moi obserwatorzy odwiedzali czasem mój blog.