NIVEA szampon prostujący włosy straight & easy

NIVEA szampon prostujący włosy straight & easy




Szampon prostujący włosy, ja zapewnia producent wygładza je i zauważalnie prostuje. Ja jednak nie zauważyłam wielkiej różnicy, musiałam użyć prostownicy, jednak faktem jest, że łatwiej się prostowały. Być może dlatego, że nie stosowałam całej linii kosmetyków. Co do puszenia się i miękkości wielki minus. Włosy nie są miękkie a nawet lekko matowe i suche aczkolwiek nie wysuszone i nie zniszczone.




Szampon ma ładny zapach, jednak nie utrzymuje się długo na włosach. Wspaniale się pieni i jest wydajny.





Mimo to kupiłabym go ponownie tylko nie widzę go ostatnio w drogerii.





Plusy:
-ładny zapach,
-włosy lepiej się prostują,
- dobrze się pienie,
-wydajny.

Minusy:-bez ingerencji prostownicy nie ma szans,
-włosy nadal się puszą,
- w dotyku nie są miękkię,
-ma w składzie SLS.

Cena ok 12 zł

Ogólna ocena 5/10

Komentarze

  1. Ciesze sie, ze nie musze stosowac zadnych specyfikow do prostowania wlosow bo na ogol w niczym nie pomagaja:) A Ty na zdjeciach tez masz proste wloski, prostujesz? Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prostuję niestety. Od kilku lat robiłam to codziennie, jedna po jesiennej wizycie u fryzjera i jej stwierdzeniu ,,że przez całe lata swojej pracy nie widziała tak zniszczonych włosów i tylko czekać aż mi się ukruszą" postanowiłam to ograniczyć. Teraz jest już lepiej. Ale zgodzę się z Tobą w 100% że na ogół nic to nie pomaga, jednak nadal próbuje.

      Usuń

Prześlij komentarz

- Każdy komentarz jest dla mnie osobistą motywacją

-Jeżeli chcesz zaobserwuj, rewanżuje się, ale chciałabym, żeby moi obserwatorzy odwiedzali czasem mój blog.