Krem do twarzy Avon naturals, mleko i miód.

Krem do twarzy Avon naturals, mleko i miód.




Kupiłam kiedyś ten krem z myślą o moich suchych piętach i łokciach. Jednak kiedyś zdecydowałam się nim posmarować twarz, ponieważ krem ten ma za zadanie odżywiać i nawilżać. Niestety przeżyłam rozczarowanie i na mojej twarzy pojawiły się drobne krostki, na szczęście nie były bardzo widoczne i po 3 dniach zniknęły. Krem ma rzadką konsystencję i jest tłusty jednak nie zostawił tłustej warstwy.






Jeżeli chodzi o łokcie to niestety słabo nawilża.  Za to ma fenomenalny zapach mleka i miodu. Mało tego jest bardzo wydajny, łatwo się rozprowadza.



Plusy:
-ładny zapach,
-nie zostawia tłustej warstwy,
-wydajny.

Minusy:
-słabo nawilża,
-nie odżywia,
- na twarzy pojawiły mi się krostki.

Cena ok 6-7zł
Ogólna ocena 2/10 (nie kupię ponownie)

Komentarze